تاریخ انتشار: 1401/09/09 13:36
کد خبر: 13416

مرگ تلخ ملی پوش جوان با سکته قلبی در تمرین

گفته می‌شود که این بازیکن بر اثر سکته قلبی در جریان یک جلسه تمرینی با تیم باشگاهی‌اش از دنیا رفته است.
مرگ تلخ ملی پوش جوان با سکته قلبی در تمرین

فدراسیون فوتبال کلمبیا با انتشار بیانیه‌ای از فوت ناگهانی بالانتا خبر داد و این اتفاق را به خانواده و نزدیکان او تسلیت گفت. در این بیانیه اشاره‌ای به دلیل این اتفاق و نحوه مرگ این بازیکن ۲۲ ساله نشده اما گفته می‌شود که او بر اثر سکته قلبی در جریان یک جلسه تمرینی با تیم باشگاهی‌اش از دنیا رفته است.

در این بیانیه آمده است:« فدراسیون فوتبال کلمبیا به ریاست رامون خسورون، کمیته اجرایی و فنی این سازمان از درگذشت آندرس بالانتا عمیقا ابراز تاسف می‌کند.

بالانتا در باشگاه اتلتیکو توکومان در دسته اول فوتبال آرژانتین توپ می‌زد و اولین بار در کلمبیا در پیراهن تیم دیپورتیوو کالی از آکادمی تا تیم اول به میدان رفت.

این بازیکن که در پست هافبک بازی می‌کرد همچنین عضو تیم جوانان کلمبیا نیز بود و سابقه بازی در تیم زیر ۱۵ ساله‌ها و زیر ۱۷ ساله‌ها را نیز داشت. او به همراه این تیم در جام جهانی ۲۰۱۷ هند نیز حضور پیدا کرد.

این هافبک پیراهن تیم زیر ۲۰ ساله‌های کلمبیا را نیز به تن کرد و عضو تیم ملی جوانان درجام جهانی ۲۰۱۹ بود که در لهستان برگزار شد. بالانتا همچنین به عنوان یکی از اعضای تیم اعزامی به المپیک انتخاب شده بود.

رییس فدراسیون فوتبال، کمیته اجرایی، فنی، اعضای تیم‌های ملی و مقامات کلمبیا در کنار خانواده و دوستان بالانتا در این فقدان هستند. ما همیشه با افتخار از کمک‌های این بازیکن به فوتبال کلمبیا و تیم‌های ملی این کشور یاد خواهیم کرد. روحش شاد.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pqwr2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتقاد سرمربی پرتغالی اورتون از کی روش