تاریخ انتشار: 1401/09/09 16:55
پایین تر از امپابه، مسی و لواندوفسکی
کد خبر: 13409

طارمی در جمع شش چهره سرشناس جام

با وجود حذف تیم ملی ایران از رقابت‌های جام جهانی مهدی طارمی به عنوان یکی از بهترین‌های تیم در برخی از آمار تهاجمی در میان موفق‌ترین ها قرار دارد.
طارمی در جمع شش چهره سرشناس جام

 مهدی طارمی مهاجم شماره تیم ملی که در این دوره ازرقابت‌های جام جهانی موفق شد با زدن دو گل بهترین مهاجم فوتبال ایران در ادوار جام‌های جهانی لقب بگیرد یکی از بهترین مهاجمان از نظر تعداد شوت به دروازه حریفان است.

مهاجم تیم فوتبال پورتو پرتغال در این دوره در سه بازی و مجموع 270 دقیقه موفق شده 2 شوت در چارچوب به سمت دروازه حریفان شلیک کند و در رده ششم بهترین‌ها جای بگیرد.

کیلیان امباپه مهاجم تیم ملی فرانسه با 6 و لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی با 5 شوت به چارچوب در رده های اول و دوم جدول بیشترین شوت به چارچوب توسط یک بازیکن قرار دارند. لواندوفسکی از لهستان (3)، فرناندز از پرتغال(3) و پولیسیچ از آمریکا (3) در رده های دوم و سوم قرار دارند.

طارمی در این رقابت‌ها علاوه بر زدن دو گل یک پاس گل هم در بازی برابر ولز در کارنامه خودش ثبت کرد تا عملکردی قابل قبول را از نظرآمار فردی برای خودش به جا گذاشته باشد. مهاجم تیم ملی در این دوره از رقابت‌ها در مجموع چهار بار اقدام به شوت کرده بود که 2 تا از آنها (50%) تبدیل به گل شدند.

ul4sxa0p

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gya53

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انگلیس با صدرنشینی به یک هشتم نهایی رسید
جام جهانی قطر

اخبار داغ جام جهانی قطر/ از تهدید لیونل مسی تا عذر خواهی سرمربی آمریکا
در فرتاک ورزشی برنامه همراه با جام جهانی قطر ببینید؛