تاریخ انتشار: 1401/09/19 19:10
کد خبر: 12999

پرتغال بدون رونالدو آماده صعود به نیمه نهایی

نام فوق ستاره تیم ملی پرتغال در جمع نفرات اصلی این تیم مقابل مراکش دیده نمی‌شود.
پرتغال بدون رونالدو آماده صعود به نیمه نهایی

تیم ملی فوتبال پرتغال که پس از صدرنشینی در گروه H جام جهانی ۲۰۲۲ در مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها نیز موفق به کسب پیروزی ۶ بر یک مقابل سوئیس شد، امشب در دیداری حساس برای راهیابی به جمع چهار تیم پایانی به مصاف مراکش خواهد رفت.

دیوگو کاستا، دروازه‌بان پرتغال مقابل مراکش است؛ په‌په و روبن دیاز، دو مدافع میانی این تیم هستند و دیگو دالوت و رافائل گریرو در جناح راست و چپ خط دفاعی آنها به میدان می‌روند.

روبن نوس که در دیدار اخیرشان مقابل سوئیس نیمکت‌نشین بود، امروز تنها تغییر پرتغال در ترکیب ابتدایی است که جای ویلیام کاروالهو را گرفته و به‌عنوان هافبک دفاعی بازی می‌کند و جلوتر از او برناردو سیلوا و اوتاویو به کار گرفته شده‌اند.

خط حمله پرتغال بازهم بدون کریستیانو رونالدو چیده شده و برونو فرناندز، ژائو فیلیکس و گونسالو راموس، سه مهاجم این تیم مقابل مراکش هستند.

تیم ملی پرتغال از ساعت ۱۸:۳۰ امشب در ورزشگاه الثمامه، با این ترکیب دیدار ماقبل پایانی مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی را مقابل مراکش برگزار می‌کند:

دیوگو کاستا، په‌په، روبن دیاز، دیگو دالوت، رافائل گریرو، روبن نوس، برناردو سیلوا، اوتاویو، برونو فرناندز، ژائو فیلیکس، و گونسالو راموس

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48gzn3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برنده‌ها و بازنده‌های جدایی دراگان؛ ترس شجاع و امیدواری میلاد