تاریخ انتشار: 1401/09/28 17:00
کد خبر: 12678

رجزخوانی گندم گشتی ها برای رقبا با ورود به بازار نقل و انتقالات

تیم گندم گشت تهران با جذب چهار بازیکن اولین قدم نقل و انتقالاتی خود را در این فصل برداشت
رجزخوانی گندم گشتی ها برای رقبا با ورود به بازار نقل و انتقالات

تیم گندم گشت تهران که خود را برای ورود در مسابقات مرحله دوم لیگ دسته سوم فوتبال کشور آماده می کند با آغاز تمرینات خود و برگزاری چندین جلسه تست گیری با جذب چند بازیکن به طور رسمی وارد فصل نقل و انتقالاتی شد. 

این تیم که تحت هدایت علی جانملکی تمرینات آماده سازی خود را با هدف صعود به لیگ دسته دوم فوتبال کشور در زمین مجموعه ورزشی پیام آغاز کرده است، پس از مذاکره و عقد قرارداد با مهرداد لشنی، مهدی جلالی، میلاد بیگدلی و علی کیانی اولین قدم خود را در فصل نقل و انتقالات پیش فصل مسابقات مرحله دوم لیگ سه کشور برداشت. بازیکنانی که سابقه حضور در لیگ های دسته اول، دوم و لیگ سه فوتبال کشور را در کارنامه دارند. 

مهرداد لشنی در پست دروازه بان با سابقه حضور در تیم استقلال تهران، شهدای رزکان و عقاب تهران و مهدی جلالی با سابقه حضور در استقلال تهران، بادران تهران در لیگ برتر و لیگ دسته اول فوتبال کشور، عقاب تهران و شهدای رزکان در پست هافبک به جمع شاگردان علی جانملکی پیوستند. 

علی کیانی با سابقه حضور در تیم آبی پوشان تهران در پست مدافع وسط و میلاد بیگدلی با سابقه بازی در سایپا تهران در پست هافبک دو بازیکن دیگری هستند که با باشگاه گندم گشت تهران قرارداد خود را امضا کردند. 

توحید وانشانی مدیر کمیته نقل و انتقالات تیم گندم گشت تهران با بیان اینکه یارگیری در این فصل با هدف قهرمانی و صعود به لیگ دسته دوم فوتبال کشور صورت می گیرد اظهار داشت: کیفیت فنی و انگیزه بالا دو ملاک اولیه و مهم کادر فنی تیم گندم گشت تهران در انتخاب و جذب بازیکن است و بر همین اساس روند جذب بازیکن صورت خواهد گرفت. 

وی با بیان اینکه باشگاه گندم گشت تهران در فصل پیش رو به هیچ عنوان قصد ریخت و پاش و دادن وعده های بدون ثمر مالی ندارد، اظهار داشت:  با حمایت های مالک باشگاه و نظر کادرفنی بودجه متناسب با صعود به لیگ دسته دوم فوتبال کشور تدارک دیده شده است و امسال بنا داریم تیم داری متفاوتی نسبت به سایر رقبا در لیگ دسته سوم فوتبال کشور داشته باشیم. 

مدیر کمیته نقل و انتقالات تیم گندم گشت تهران با تاکید بر اینکه هدف اول ما صعود به لیگ دسته دوم فوتبال کشور است، خاطرنشان کرد: تلاش داریم برای رسیدن به این هدف کلیه ابزار و زیرساخت های لازم را تامین کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bd753

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاپیتان سابق پاس تهران سرمربی گندم گشت تهران شد
نماینده تهران در مرحله نهایی سرمربی خود را معرفی کرد؛