تاریخ انتشار: 1401/10/02 18:09
کد خبر: 12523

تور آرسنال برای شکار ستاره فرانسوی یوونتوس

روزنامه رپوبلیکا ایتالیا مدعی شد که آرسنال قصد دارد در این ژانویه، آندره رابیو را از یوونتوس به خدمت بگیرد.
تور آرسنال برای شکار ستاره فرانسوی یوونتوس

آرسنال در تلاش است تا آدرین رابیو، ستاره فرانسوی یوونتوس را به خدمت بگیرد. این اتفاق در شرایطی رخ می دهد که منچستر یونایتد نیز خواهان جذب این بازیکن بود ولی در پروسه جذب او شکست خورد.

روزنامه رپوبلیکا ایتالیا نوشته است که آرسنال روی جذب این بازیکن اصرار دارد. رابیو 27 ساله در هفته های اخیر در ترکیب تیم ملی کشورش درخشیده و به فرانسه کمک کرد تا برای دومین بار متوالی به فینال جام جهانی برسد.

البته این فینال برای او و هموطنانش با دلشکستگی همراه بود و فرانسه قهرمانی در جام جهانی را به آرژانتین واگذار کرد.

با این حال، هنوز هم اتفاقات بزرگی برای رابیو در آینده وجود دارد، زیرا به نظر می رسد پس از انتقال ناکامش به منچستریونایتد در تابستان گذشته، او در نهایت در آستانه حضور در لیگ برتر قرار دارد.

رپوبلیکا مدعی است که آرسنال اکنون در حال تلاش برای جذب رابیو در پنجره نقل و انتقالات ژانویه است. قرارداد بازیساز بیانکونری در تابستان بعدی به پایان می رسد و او اجازه دارد از اول ژانویه با تیم های خارج از ایتالیا در مورد عقد قرارداد جدید صحبت کند.

یوونتوس مایل است به جای جدایی رایگان رابیو، او را در نیم فصل و با دریافت چند میلیون یورو به فروش برساند و به نظر می رسد توپچی های فرصت طلب، آماده هستند تا برای تقویت خط میانی خود، ملی پوش فرانسوی را به خدمت بگیرند.

تیم میکل آرتتا در پایان فصل گذشته و به دلیل مصدومیت های متعدد ستارگانش، نتوانست سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند. اکنون با حضور آرسنال در صدر لیگ برتر، آرتتا مصمم است که اجازه ندهد چنین اتفاقی تکرار شود و برای ادامه کسب  رویای قهرمانی، به تقویت تیمش چشم دوخته است.

رابیو در سال 2019 به دوران 9 ساله حضور خود در پاریس سن ژرمن، که شامل یک دوره قرضی در تولوز بود، پایان داد و به یوونتوس پیوست. پس از کسب قهرمانی سری آ در اولین فصل حضور در تورین، او تنها توانسته است سوپرکاپ و کوپا ایتالیا را به ویترین افتخارات خود اضافه کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zlw64

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 بکام می تواند ستاره های بزرگی را به اینتر میامی بیاورد