تاریخ انتشار: 1401/10/07 23:30
کد خبر: 12324

تصمیم تلخ ناخواسته علیه باشگاه استقلال و پرسپولیس!

با اتخاد یک تصمیم تلخ تیم های استقلال و پرسپولیس نمی توانند در استادیوم آزادی از حمایت تماشاگر بهره ببرند.
تصمیم تلخ ناخواسته علیه باشگاه استقلال و پرسپولیس!

دلیل هم واضح است؛ استادیوم آزادی در دست بازسازی است و اگر در هفته های آتی و یا ماه های آینده شورای تامین مجوز حضور تماشاگران را در استادیوم ها صادر کند، تیم های استقلال و پرسپولیس نمی توانند از این مزیت بهره ببرند.

بعد از بازدید کارشناسان ساختمانی از سازه های استادیوم آزادی این هشدار به سازمان نگهداری و توسعه و تجهیز اماکن ورزشی دادند که سکوها دارای مشکل هستند و برای جلوگیری از هر خطری باید ترمیم شوند.

سهیل مهدی، سرپرست کمیته مسابقات امروز در مصاحبه ای که داشت به صوت تلویحی به این موضوع اشاره کرد و گفت:« زیرساخت‌های ورزشگاه آزادی در طبقه دوم مشکلاتی دارد.  به صورت مثال در دربی به این دلیل که دو تیم پرهوادار با هم بازی داشتند، عملا امکان حضور تماشاگران وجود نداشت. دقیق نمی‌دانم چند سکو از رده خارج شده ولی شاید شورای تامین از لحاظ جانمایی تماشاگران روی سکوها در بازی‌هایی که تیم حریف کم هوادار است، بتواند مجوز صادر کند. این موضوع را هم باید در نظر گرفت که در حال حاضر در ورزشگاه آزادی مشغول اجرای عملیات عمرانی و بنایی هستند و با این تفاسیر میزبانی از تماشاگران فایده ندارد. در کل ابتدا باید برخی مسائل را مدیریت کرد و سپس برای حضور تماشاگران در ورزشگاه سراغ تصمیم‌گیری رفت.»

اما جالب است بدانید نه تنها طبقه دوم بلکه طبقه اول استادیوم آزادی هم دچار مشکل شده است بطوریکه بازسازی از طبقه اول آغاز شده است.

این در حالی است که اینطور خبر رسانی شد که هیچ خطری استادیوم آزادی را تهدید نمی کند و از سویی گفته شده است که استادیوم آزادی مجوز حرفه ای را از کنفدراسیون فوتبال آسیا گرفته است.

البته نمی توان به بازسازی استادیوم آزادی ایراد گرفت چرا که خطر به صورت جدی تماشاگران را تهدید می کند و در این برهه از زمان که حضور تماشاگران با دستور نهادی های امنیتی ممنوع شده است بهترین فرصت برای بازسازی استادیوم آزادی بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45y8x3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جنگ استقلال و پرسپولیس در 2 جام؛ سومین دربی فصل در جام حذفی؟