تاریخ انتشار: 1401/10/09 21:36
تداوم صدرنشینی شهید قندی در لیگ دو :
کد خبر: 12273

آسیاب به نوبت / شهرداری در خانه به زانو در آمد

باشگاه شهید قندی یزد با کسب بیست و چهار امتیاز در رده نخست جدول گروه ب لیگ دسته دوم‌ جای دارد و روزهای خوبی را سپری می‌کند.
 آسیاب به نوبت / شهرداری در خانه به زانو در آمد

از سری رقابت های هفته یازدهم لیگ دسته دوم دو تیم شهرداری بندرعباس و شهید قندی یزد به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان حمیدرضا آسیابانپور با تک‌گل امیرمحمد مختاری از سد میزبان خود عبور کردند.

یزدی ها که در دو فصل پیاپی تا یک قدمی صعود به لیگ آزادگان پیش رفتند این بار عزم خود را برای پایان کار نیمه تمام دو فصل گذشته جزم کردند و به نظر می‌رسد در این راه با اراده خاصی قدم بر می‌دارند.

شهید قندی تنها در بازی هفته چهارم و در برابر شهرداری ماهشهر طعم شکست را چشیده و در سایر دیدار ها با موفقیت از زمین مسابقه خارج شده و در هفت دیدار برد هایی به شیرینی قند کسب کرده، یزدی ها با به ثمر رساندن هجده گل و دریافت پنج‌گل شرایط مساعدی در تمامی خطوط دارند و در نیم فصل با جذب چند بازیکن می‌توانند این روند را ادامه دهند.

تفکرات حمیدرضا آسیابانپور به عنوان یک مربی یزدی تا به حال جواب داده و تیم های لیگ دویی به ترتیب برای شکست برابر شاگردان این مربی به میدان می‌روند و باید منتظر باشیم و ببینیم این روند در برابر کدام تیم متوقف خواهد شد، آیا شاهد دومین شکست فصل نماینده یزد خواهیم بود یا همچنان کام مردم یزد شیرین خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36y894

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شهید قندی صدرنشین شد / شهرداری نوشهر از کورس جا ماند