تاریخ انتشار: 1401/10/10 02:09
یادداشتی از علی مسعودی
کد خبر: 12258

کاپیتان با دستان لرزان/ آقای حسینی از بازی با انگلیس بیا بیرون!

سید حسین حسینی کاپیتان استقلال هنوز از خواب بازی با انگلیس بیرون نیامده و هر مسابقه کلی اشتباه فاحش دارد‌.
کاپیتان با دستان لرزان/ آقای حسینی از بازی با انگلیس بیا بیرون!

استقلال پس از پایان یافتن جام جهانی، لیگ برتر را با دربی استارت زد که نتیجه آن تساوی دو بر دو بود. نتیجه ای که می توانست دو بر یک به سود آبی پوشان باشد. در بازی دوم تیم ساپینتو با چاشنی شانس مقابل نفت آبادان آن هم با پنالتی دقایق پایانی به برتری رسید و در مسابقه سوم برابر مس رفسنجان به مسا‌وی بدون گل رضایت داد تا مشخص شود مشکلات تیم ساپینتو کماکان ادامه دارد.

مشکلاتی که یکی از آنها به عدم آمادگی سید حسین حسینی کاپیتان تیم برمی گردد. کاپیتانی که در جام جهانی دو بازی را نیز انجام داد و ۶ گل دریافت کرد. ۶ گلی که نمونه اش در بازی با پرسپولیس به چشم خورد و اگر بازیکنان نفت آبادان و مس رفسنجان نیز مثل بازیکنان انگلیس و حتی مدافع خارجی پرسپولیس ( گیورگی گولسیانی ) حرفه‌ای بودند تا الان دروازه استقلال چندین مرتبه باز شده بود.

 حسینی بازی با پرسپولیس با دو خروج اشتباه دو گل دریافت کرد تا تیم ساپینتو برنده دربی نشود. او همین اشتباهات را هم بازی با نفت آبادان مرتکب شد که بازیکنان نفت از آن بهره لازم را نبردند وگرنه استقلال در آبادان سه امتیاز را کاسب نمی شد.

کاپیتان پر اشتباه این روزهای آبی ها در بازی با مس رفسنجان نیز چندید بار خروج نامطمئن داشت که یک بار سیلوا دروازه‌ اش را نجات داد و چند بار هم بازیکنان مس نتوانستند از آن استفاده کنند‌ و به گل برسند. خلاصه این روزها دروازه‌بان دوم تیم ملی در جام جهانی طوری درون دروازه استقلال می ایستد که گویی هنوز هم فکر می کند هر مسابقه جلو تیم ملی انگلیس قرار می گیرد و با هر خروجش باید تن و بدن هواداران را  بلرزاند! حال اینکه او چه روزی از حال و هوای بازی با انگلیس در جام جهانی بیرون بیاید و همان گلر مطمئن فصل گذشته شود، باید منتظر ماند‌. شاید هم نیاز است که ساپینتو یک بازی به حسینی استراحت دهد تا او به خودش بیاید و این همه پراشتباه درون دروازه قرار نگیرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jqpk2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ استقلال - پرسپولیس؛ آلوده ترین دربی در پسا جام جهانی!