تاریخ انتشار: 1401/10/13 01:24
کد خبر: 12152

روزگار عجیب بازیکن محبوب برانکو در پرسپولیس/ یک ستاره دیگر هم می‌رود؟

ستاره محبوب برانکو در فصل جاری اغلب نیمکت نشین بوده و فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرده است.

روزگار عجیب بازیکن محبوب برانکو در پرسپولیس/ یک ستاره دیگر هم می‌رود؟

نیمکت نشینی سیامک نعمتی در ترافیک خط هافبک پرسپولیس در فصل جاری، شاید چندان عجیب هم نباشد. اینکه او پشت خط سعید صادقی یا مهدی ترابی بماند اما شاید تصور می‌کرد لیگ فرسایشی فوتبال ایران احتمالا فرصت‌های بیشتری را در اختیار این بازیکن تکنیکی، پا به توپ و شوتزن قرار دهد اما...

یحیی گل محمدی که بیشتر روی سیامک نعمتی به عنوان دفاع راست ذخیره دانیال اسماعیلی فر حساب می‌کرد حالا در این پُست نیز به وحدت هنانوف بازی می‌دهد! بازیکن ملی‌پوش تاجیک قادر است در دفاع میانی، هافبک دفاعی و دفاع راست بازی کند اما پس از بازی حذفی فصل گذشته مقابل آلومینیوم اراک و اشتباهات عجیبی که داشت از چشم یحیی گل محمدی افتاد.

با این وجود وحدت هنانوف در روزهای اخیر جوری تمرین کرده که یحیی گل محمدی سخت گیر را مجاب کرد که در دیدار حساس با گل گهر در سیرجان او را به زمین بفرستد. دانیال اسماعیلی فر مدافع راست مورد علاقه و فیکس یحیی گل محمدی به دلیل مصدومیت تعویض شد و در دقیقه ۴۰ جای خودش را به هنانوف داد.

حالا خبر می‌رسد به دلیل عملکرد خوب این بازیکن ملی‌پوش تاجیک، قرار است در دیدار روز پنج شنبه پرسپولیس برابر نساجی مازندران، وحدت هنانوف فیکس باشد. این در حالی است که شاید خیلی‌ها پیش بینی کرده اند در غیاب دانیال اسماعیلی فر مصدوم، سیامک نعمتی در سمت راست خط دفاعی بازی کند اما ظاهرا نظر یحیی گل محمدی چیز دیگری است.

در همین راستا شنیدیم سیامک نعمتی با پیشنهاد خوبی از سوی یک تیم صنعتی و لیگ برتری مواجه شده و احتمال دارد در پایان نیم فصل اول از پرسپولیس جدا شود. نکته جالب آن که خرداد ماه گذشته سیامک نعمتی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس که قراردادش با این باشگاه به اتمام رسیده بود، پس از مذاکره با مدیران پرسپولیس قراردادش را با این باشگاه  تا پایان لیگ بیست و سوم تمدید کرد.

نعمتی از جمله بازیکنانی بود که گل‌محمدی خودش خواستار تمدید قراردادش شده بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39zko2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زمان اعلام لیست یحیی به مسئولان پرسپولیس مشخص شد