تاریخ انتشار: 1401/10/16 17:42
هفته پانزدهم لیگ برتر؛
کد خبر: 12024

تراکتور با خمز از استقلال عبور کرد/ پایان ناخوش شاگردان ساپینتو در نیم فصل

در آخرین مسابقه از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال تیم استقلال مقابل تراکتور تبریز شکست خورد تا نیم فصل اول در رده چهارم جدول قرار بگیرد و تراکتوری‌ها ششم شدند.
 تراکتور با خمز از استقلال عبور کرد/ پایان ناخوش شاگردان ساپینتو در نیم فصل

تیم فوتبال استقلال در آخرین مسابقه از هفته پانزدهم لیگ برتر از ساعت 14 در ورزشگاه سردار سلیمانی تبریز به مصاف تراکتور تبریز رفت که  مسابقه با نتیجه 2 بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید.

استقلال 27 امتیازی با این شکست در رده چهارم جدول قرار گرفت و تراکتور هم با این برد 22 امتیازی شد و به رده ششم جدول لیگ صعود کرد. استقلال فصل را با شکست مقابل سپاهان آغاز کرد و با باخت به تراکتور نیم فصل را به پایان رساند. تراکتوری ها با هدایت خمز مربی اسپانیایی خود نمایش مطلوبی مقابل استقلال ساپینتو داشتند. 

استقلال و تراکتور تبریز در مرحله یک شانزدهم جام حذفی روز پنجشنبه آینده در تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

داور:سید وحید کاظمی

کمک داوران:محمدرضا ابوالفضلی - دانیال باشنده

کارت زرد: رضا اسدی، ریکاردو آلوز، گوستاوو  ( تراکتور) کوین یامگا، روزبه چشمی ( استقلال) 

کارت قرمز:-

گل: محمد مهدی قنبری( دقایق 35 و 54) برای استقلال

ترکیب تیم تراکتور تبریز: محمدرضا اخباری، هادی محمدی، سید محمد حسینی( از دقیقه 83 آرش قادری)، محمد آقاجان‌پور، پوریا آریاکیا( از دقیقه 83 جعفرپور) ، صفا هادی، گوستاوو(از دقیقه 89 بهزاد سلامی)، ریکاردو آلوز، محمد قنبری، محمدرضا عباسی( از دقیقه 75 کاوه رضایی)  و رضا اسدی.

سرمربی: پاکو خمز

ترکیب استقلال:  سیدحسین حسینی، صالح حردانی، رافائل سیلوا، سیاوش یزدانی، جعفر سلمانی، روزبه چشمی( از دقیقه 72 سعید مهری)، زبیر نیک نفس( از ابتدای نیمه دوم پیمان بابایی) ، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا، محمد محبی ( از دقیقه 26 ارسلان مطهری) و مهدی قایدی( از دقیقه 72 آرمان رمضانی)

سرمربی: ساپینتو

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45myq3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بزرگترین معاوضه فصل میان تراکتور و استقلال/ جابه‌جایی همزمان ۴ ستاره میان تهران و تبریز!