تاریخ انتشار: 1401/10/23 01:18
کد خبر: 11822

بیانیه تند باشگاه استقلال علیه تراکتور/ به جای راه انداختن هیاهو شکست را بپذیرید

باشگاه استقلال بابت صحبت های عوامل باشگاه تراکتور بیانیه صادر کرد.
بیانیه تند باشگاه استقلال علیه تراکتور/ به جای راه انداختن هیاهو شکست را بپذیرید

مصاف امروز تیم‌های استقلال و تراکتور در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، در نهایت با برتری ۲ بر یک آبی‌های پایتخت به پایان رسید. پس از این دیدار، مدیرعامل باشگاه تراکتور (که در فدراسیون فوتبال هم مسئولیت دارد و این نکته سوال برانگیز است!)، سرمربی، اعضای کادر فنی و برخی از بازیکنان تراکتور دست به طرح ادعاهای نادرست و غیر منطقی در خصوص داوری این دیدار زدند و مدعی شدند که اشتباهات داوری در نتیجه نهایی موثر بوده است، با این حال نظرات کارشناسان شناخته شده و مطرح داوری خلاف این ادعاها را نشان می‌دهد. از جمله می‌توان به اظهارات کارشناسانی مانند آقایان حیدر سلیمانی، رضا کرمانشاهی، نوید مظفری و ابراهیم میرزابیگی اشاره کرد که در صحبت‌های خود با صراحت اعلام کرده‌اند هر دو پنالتی تیم فوتبال استقلال درست بوده و پنالتی که گل شده بود هم تکرار شد. 

ضمن این که درستی تصمیمات داور در عکس‌ها و تصاویر منتشر شده هم‌ به وضوح مشخص است. بهتر است مسئولان باشگاه تراکتور به جای فرافکنی و ربط دادن یک‌ مسابقه فوتبال به عوامل خارجی و ذهنیت های غیر حرفه‌ای و غیر واقعی و راه انداختن هیاهو، شکست را بپذیرند.

خاطرنشان می‌شود که تیم فوتبال استقلال در طول فصل جاری صدمات زیادی را از اشتباهات داوری تجربه کرده و با شایستگی و بدون سود بردن از اشتباهات داوری در این مصاف پیروز شده و به حاشیه بردن مسابقه آن از سوی تیم بازنده، کاری حرفه‌ای نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y67b3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


5 نکته جذاب درمورد تقابل پرسپولیس و استقلال در سوپرجام