تاریخ انتشار: 1401/10/23 20:58
کد خبر: 11796

گواردیولا: کمی نگران کیفیت بازی سیتی هستم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه بازی فردای تیمش با منچستریونایتد می‌گوید کیفیت بازی سیتی در طول فصل جاری برای او نگرانی‌هایی به وجود آورده است.
گواردیولا: کمی نگران کیفیت بازی سیتی هستم

ورزشگاه اولدترافورد فردا شاهد دربی شهر منچستر بین دو تیم این شهر، یونایتد و سیتی، خواهد بود. شاگردان پپ گواردیولا در ماه اکتبر موفق شدند در ورزشگاه اتحاد شیاطین سرخ را 6-3 شکست بدهند و فردا امیدوارند در اولدترافورد دومین پیروزی پیاپی در دربی منچستر را به دست بیاورند.

پپ گواردیولا در آستانه این دربی در یک کنفرانس خبری شرکت کرد و جدیدترین اخبار درباره شرایط تیمش و بازیکنانش را به اطلاع رسانه‌ها رساند. او اما در عین حال گفت کیفیت عمومی بازی سیتی در فصل جاری کاملا مطابق انتظار او نبوده است.

1791180

نظر پپ درباره بازی فردا مقابل منچستریونایتد
ما هنوز بازی‌های زیادی در پیش داریم ولی بازی مقابل منچستریونایتد همیشه بسیار مهم است. به خصوص وقتی این بازی در لیگ باشد. ولی در نهایت این هم یک مسابقه فوتبال است. در آینده اتفاق‌های زیادی ممکن است بیفتد.

یونایتد چقدر پیشرفت کرده است؟
خیلی زیاد. البته وقتی یک مربی جدید از راه می‌رسد این طبیعی است. پیشرفت آنها واضح است. نه تنها از نظر نتایج. من معتقدم همه بازی‌های ما چه در اولدترافورد و چه در اتحاد بازی‌های سختی بوده و خواهد بود. ما همیشه بازی‌های جذابی داشته‌ایم و هر دو تیم سعی می‌کنند از دربی پیروز بیرون بیایند. هر دو تیم بازیکنان باکیفیت زیادی دارند و مربیانی در کلاس برتر. بازی خوبی خواهد بود.

گوندوگان گفته در منچسترسیتی اشکالاتی هست
هواداران نمی‌توانند از این تیم شکایتی داشته باشند. ولی ما نمی‌توانیم از طرف آنها صحبت کنیم. هواداران ما بی‌نظیر هستند. من می‌دانم آنها چه فکر می‌کنند. علت این است که ما در پنج سال گذشته چهار بار قهرمان لیگ برتر شدیم. بعد از دو بار قهرمانی پیاپی این اتفاق برای هر تیمی ممکن است بفیتد. باخت ما مقابل ساوتهمپتون در لیگ‌کاپ من را هم کمی نگران کرده است. نگرانی‌ام این است که دوباره شاهد چنین اتفاقی باشیم و نمی‌دانم آیا آن شرایط دوباره تکرار خواهد شد یا نه.

جدیدترین اخبار از شرایط بازیکنان
جان استونز آماده نیست. به جز او همه بازیکنان ما آماده هستند.

کم کردن فاصله با آرسنال
بازی‌های زیادی تا پایان فصل مانده. البته هفته بزرگی است و نمی‌توان این را انکار کرد. ما بعد هم مقابل تاتنهام بازی می‌کنیم. من نگران جام نیستم. ما فصل گذشته در بازی‌های مهم نشان دادیم چه تیمی هستیم. این بعد از نتایجی که در فصل‌های گذشته به دست آوردیم طبیعی است. ولی ما باید وضعیت را فورا تغییر بدهیم.

اهمیت پیروزی در دربی منچستر
منچستریونایتد تیمی است که همیشه سطح بالایی داشته و این چیز عجیبی نیست. آنها حالا دوباره در بالای جدول هستند و این اصلا برای من عجیب نیست. برای همین است که می‌گوییم لیگ برتر یک رقابت بسیار دشوار است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45mwx3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گواردیولا: در هر بازی با لیورپول چیزی یاد می‌گیرم