تاریخ انتشار: 1401/11/04 00:39
کد خبر: 11469

اخراج لمپارد و خداحافظی احساسی با اورتون/ او احمق نبود!

اسطوره چلسی به دلیل ناکامی در کسب امتیاز از سِمت سرمربیگری اورتون اخراج شد، و خودش از مدتی قبل انتظار این اتفاق را می‌کشید.

فرانک لمپارد لحظاتی پس از سوت پایان بازی مقابل وستهام می‌دانست که دیگر در اورتون به آخر خط رسیده است. و نشریه «سان» فاش کرد که اسطوره سابق چلسی و انگلیس قبل از ترک استادیوم لندن از تعدادی از کارکنان اتاق خود خداحافظی کرد.

او که حسابی احساساتی شده اعتراف کرد که به خوبی می‌دانست چه چیزی در انتظارش است، و اخراج فرانک لمپارد روز دوشنبه، کمتر از یک سال پس از انتخاب شدن به عنوان سرمربی تافی‌ها، تایید شد.

یک منبع نزدیک به باشگاه گفت: «فرانک می‌دانست که اگر در بازی وستهام از بازیکنان جواب نگیرد، همه چیز تمام می‌شود. و جواب هم نگرفت. به همین دلیل پس از بازی به طور خصوصی با اعضای تیم پشتیبان خود خداحافظی کرد. لحظه فوق‌العاده احساسی بود زیرا فرانک احمق نیست. او می‌دانست ریسک کار بالاست و انتظار این اتفاقات را داشت. او تمام تلاش خود را کرد و از اینکه باشگاه به نتیجه نرسید ناراحت است. اما با این وجود مصمم است که بازخواهد گشت و ثابت خواهد کرد که مربی درجه یکی است.»

اخراج لمپارد و خداحافظی احساسی با اورتون/ او احمق نبود!

نشریه «سان» روز شنبه فاش کرد که لمپارد به خوبی می‌دانست که بازی مقابل وستهام یا به ادامه کار او به عنوان مربی اورتون منتهی می‌شود و یا پایان راه او خواهد بود. علاوه بر این، تصور می‌شود که روحیه بازیکنان به دلیل عدم خرید در پنجره نقل و انتقالات ژانویه متزلزل شده است.

منبع نشریه سان ادامه داد: «دو بازی اخیر مقابل ساوتهمپتون و به خصوص مقابل برایتون لمپارد را در وقت اضافه قرار داد. بازی سوم هم به همان بدی تمام شد و وقت او را تمام کرد. باشگاه به تقویت نیاز دارد اما هیچ فعالیتی برای آنها انجام نشد. شاید باشگاه منتظر است تا قبل از پایان ژانویه مربی جدیدی به تیم بیاورد، و به همین دلیل به لمپارد فرصتی برای بهبود اوضاع داده نشد. قانون منصفانه مالی هم وجود دارد اما واقعا اوضاع بهم ریخته است.»

دنی اینگز، مهاجم سابق استون ویلا، یکی از بازیکنانی است که ظاهرا لمپارد به دنبالش بود. اما اورتون با وجود علاقه‌مندی اینگز به انتقال دائمی، تنها توانست یک قرارداد قرضی ارائه دهد.

اخراج لمپارد و خداحافظی احساسی با اورتون/ او احمق نبود!

احساس بد در گودیسون

اینگز برای اورتون ساخته شده بود و ظاهراً مشتاق پیوستن به این تیم بود. و حتی با وجود ارتباط با لیورپول، هواداران با آغوش باز از او استقبال می‌کردند. او گل‌هایی می‌زد که می‌توانست به باشگاه کمک کند تا در جدول صعود کند. ولی اکنون در تیم رقیب بازی می‌کند.

نشریه سان همچنین هفته گذشته به طور انحصاری گزارش داد که اورتون چگونه خود را برای خروج دومینیک کالورت لوین در پایان فصل آماده می‌کند. نیوکاسل به دنبال اوست، و اگر مشکلات مصدومیت این بازیکن نبود، حتی ممکن بود در ژانویه او را جذب کند.

یک منبع گفت: «کالورت لوین درست در بالای لیست اهداف نیوکاسل قرار دارد. آنها از تابستان گذشته به او علاقه داشتند و این علاقه همچنان باقی است. آنها فکر می‌کنند که او می‌تواند به آنها کمک کند تا هم در لیگ و هم در اروپا به سطح بالاتری برسند. تنها دلیلی که آنها در ژانویه پا پیش نگذاشتند این بود که دومینیک با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند. با توجه به جایگاه نیوکاسل در فصل و پیشروی در لیگ برتر و حضور در نیمه نهایی جام اتحادیه، آنها به بازیکنانی نیاز دارند که بتوانند در زمین بازی کنند.»

نشریه «سان» همچنین نوشت که لمپارد قبل از اخراج به هیئت مدیره اورتون گفته که اگر می‌خواهند در برابر سقوط مقاومت کنند، باید سه ستاره برترشان، جردن پیکفورد، آنتونی گوردون و کالورت لوین، را حفظ کنند. اما اگر اورتون سقوط کند، هر سه به دنبال لمپارد از در خروجی گودیسون خارج می‌شوند و تیم را ترک خواهند کرد.

اخراج لمپارد و خداحافظی احساسی با اورتون/ او احمق نبود!

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xrzz2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هازارد: کونته تاکتیکی تر از مورینیو است