تاریخ انتشار: 1401/12/28 19:31
گزارش مارکا
کد خبر: 8980

بهترین خط آتش لالیگا برابر دیواری به‌نام بارسلونا

رئال بهترین خط حمله لالیگا را در اختیار دارد و امشب باید برابر تیمی قرار بگیرد که فقط و فقط هشت گل دریافت کرده است.
بهترین خط آتش لالیگا برابر دیواری به‌نام بارسلونا

 رئال مادرید که پس از 25 بازی در لالیگا با 50 گل زده بهترین خط حمله رقابت‌ها را در اختیار دارد، امشب برابر تیمی قرار می‌گیرد که تنها هشت بار دروازه‌اش در لالیگا باز شده است. بارسلونا که سه گل کمتر از رئال زده، در فاز دفاعی بی‌نظیر کار کرده و این یکی از عوامل مهم صدرنشینی قاطعانه آبی و اناری‌هاست.

1833763

رئال در لالیگا بهترین خط حمله را دارد، ولی در مقایسه با بایرن، پی‌اس‌جی و سیتی، از این حیث حرفی برای گفتن ندارد. بایرن با 71 گل بهترین خط حمله در میان پنج لیگ معتبر اروپا را دارد. پی‌اس‌جی و سیتی نیز با 68 و 67 گل در رده‌های بعدی هستند.

1807736

بارسلونا در ال‌کلاسیکوی اخیر (نیمه‌نهایی کوپا دل ری) در برنابئو به لطف بازی دفاعی بی‌نقصش توانست رئال را 0-1 شکست دهد؛ ولی ژاوی دیروز وعده داد که بارسا در نوکمپ دفاع نخواهد کرد. او در نشست خبری پس از بازی نیز گفته بود که از پیروزی راضی است ولی سبک بازی دفاعی تیمش را نپسندید. کارلو آنچلوتی هم پس از آن شکست گفته بود که با تکرار همان نمایش، در بازی برگشت پیروز خواهند شد. کارلتو خوشبین است که رئال امشب بتواند مثل بازی رفت نیمه‌نهایی کوپا دل ری بازی کند، چرا که برابر بارسایی که قطعا هجومی‌تر کار خواهد کرد، شانس برد بیشتری خواهد داشت. رئال هم تا به اینجای لالیگا 19 گل دریافت کرده و در پنج لیگ معتبر اروپا، تنها بارسا، ناپولی و نیوکسل از این تیم بهتر کار کرده‌اند. بارسا در لالیگا 9 پیروزی 1-0 کسب کرده و امشب اگر دهمی نیز حاصل شود، قطعا خوشحال خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3en5a3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سوارس: خوشحالم که هر فصل به رئال گل می زنم