تاریخ انتشار: 1402/02/01 17:00
کد خبر: 7498

کلوپ: لیورپول در این فصل عجیب و معمولی بود

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در آستانه بازی فردای تیمش با ناتینگهام فارست گفت تیمش فصلی عجیب را پشت سر گذاشته و پذیرفت که لیورپول فصلی متوسط را سپری کرده است.
کلوپ: لیورپول در این فصل عجیب و معمولی بود

لیورپول فردا در خانه‌اش آنفیلد در هفته سی و دوم لیگ برتر میزبان ناتینگهام فارست است.

شاگردان یورگن کلوپ در حال حاضر با 47 امتیاز از 30 بازی در رتبه هشتم جدول لیگ برتر حضور دارند و در صورت پیروزی موقتا با عبور از برایتون و استون‌ویلا به رتبه ششم لیگ برتر صعود خواهند کرد. هر چند برایتون با دو بازی کمتر نسبت به لیورپول می‌تواند این شرایط را تغییر دهد.

1854888

این فصل عجیب و معمولی بود
ما فصل عجیبی داشتیم. یک فصل عجیب و معمولی! چرا می‌گویم عجیب چرا که با این حال ما چند نتیجه درخشان به دست آوردیم که از بهترین بردهای تاریخ باشگاه بود. بعد از بازی با لیدز گفتم این بهترین بازی ما در کل فصل بود. البته در نیمه اول درخشان نبودیم اما آرام و متقاعدکننده کار کردیم.

کلوپ چطور می‌تواند نتایجی مثل برد مقابل لیدز و یونایتد را تضمین کند؟
همین الان درباره بازی با لیدز صحبت کردم که نیمه اول خوب نبودیم ولی در نیمه دوم بهتر شدیم و گلهایی استثنایی زدیم. من نمی‌توانم اینجا بنشینم و نتیجه خاصی را تضمین کنم. وظیفه ما کادر فنی این است که عملکرد تیم در سطحی مشخص را تضمین کنیم. شاید اینطور به نظر برسد که ما در بازی با لیدز ما هفت فرصت داشتیم و شش گل زدیم. ولی اینطور نیست. تیم باید به این عادت کند که گاهی نمی‌شود زود به گل رسید. در این شرایط تیم نباید خودش را ببازد و باید به سبک بازی‌اش وفادار بماند.

بیشتر بازی‌های باقی‌مانده لیورپول بازی‌های خانگی است
از پنج بازی بعدی ما چهار بازی خانگی است. وقتی تیم شرایط ایده‌آلی دارد فقط باید نگران بازی بعدی باشد. وقتی تیم شرایط بدی دارد هم فقط باید نگران بازی بعدی باشد. این یک اصل است و جایگزینی ندارد. ما برای ناتینگهام فارست نهایت احترام را قائلیم. ولی ما در یک بازی دوستانه به میدان نمی‌رویم و در آنفیلد بازی داریم که باید از این امتیاز استفاده کنیم.

لیورپول برای خودش شانسی قائل است؟
تنها چیزی که می‌تواند به لیورپول شانس بدهد برنده شدن در بازی‌ها است. بنابراین منطقی نیست که الان درباره چهار بازی بعدی صحبت کنیم. همانطور که گفتم فقط بازی بعدی. ما بازی به بازی پیش می‌رویم.

پست جدید ترنت الکساندر آرنولد
باید ببینیم چه می‌شود. ترنت در هر پستی که بازی کرده برای ما بازیکن بسیار مهمی بوده و خواهد بود. این پست جدید به خوبی با شرایط فوتبال او همخوانی دارد. خیلی هم خوب است چون چالشی برای بازیکنان دیگر خواهد بود تا وقتی توپ را از دست می‌دهیم فضاها را پوشش بدهند.

عدم حضور فیرمینو در بازی فردا
بله، فیرمینو نمی‌تواند در مقابل ناتینگهام به میدان برود و به نظرم به دلیل مصدومیت عضلانی هفته آینده هم در خدمت تیم نخواهد بود.

گگن‌پرسینگ دیگر برای لیورپول جواب نمی‌دهد؟
تنها راه برای حضور در ترکیب این تیم همچنان گگن‌پرسینگ است. تنها بازیکنی از شانس بازی کردن دوباره در ترکیب لیورپول برخوردار است که در هر بازی وظیفه‌اش در گگن‌پرسینگ را درست انجام داده باشد.

گزینه‌های کلوپ در خط حمله
ما گزینه‌هایی برای تغییر مهره‌ها در خط حمله داریم. ولی در دو هفته آینده 5 بازی داریم و شکی نیست که نیاز به تغییر خواهیم داشت. تک تک بازیکن‌ها برای ما بسیار مهم هستند.

رکوردهای محمد صلاح
وقتی شنیدم صلاح بیشترین گلهای پای چپ را در تاریخ لیگ برتر زده با خودم گفتم وای، این بی‌نظیر است. به خصوص وقتی دیگر اسمهای آن فهرست را می‌بینید. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27pl62

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یورگن کلوپ: چرا من هنوز اینجا نشسته‌ام؟!

مانه: کلوپ می‌تواند لیورپول را نجات دهد
همه بازیکنان او را دوست دارند