تاریخ انتشار: 1402/02/01 20:45
کد خبر: 7484

گزینه جذاب قلعه نویی برای تیم‌ملی؛ دستیار سرمربی سرشناس اسپانیایی در راه ایران

اواخر فروردین‌ماه، جلسه‌ای بین امیر قلعه‌نویی و مهدی تاج شکل گرفت و تقریباً جزئیات نهایی برای استخدام دستیار خارجی با هماهنگی کامل انجام شد.
گزینه جذاب قلعه نویی برای تیم‌ملی؛ دستیار سرمربی سرشناس اسپانیایی در راه ایران

از همان روزهای ابتدایی انتخاب امیر قلعه‌نویی به‌عنوان سرمربی تیم ملی، رئیس فدراسیون فوتبال و هم‌چنین خود او، خبر از حضور دستیاری خارجی در ایران بر زبان آوردند. اما از همان ابتدا نیز مشخص بود که دستیار خارجی بعد از اردوی فروردین‌ماه و برای اردوی خردادماه، در اردوی تیم ملی حاضر می‌شود.

شب گذشته اما امیر قلعه‌نویی در حاشیه دیداری دوستانه خبر از حضور دو دستیار خارجی در تیم ملی داد که باعث شده گمانه‌زنی‌های زیادی در این خصوص شکل بگیرد.

 اواخر فروردین‌ماه، جلسه‌ای بین امیر قلعه‌نویی و مهدی تاج شکل گرفت و تقریباً جزئیات نهایی برای استخدام دستیار خارجی با هماهنگی کامل انجام شد. در ادامه دپارتمان تیم‌های ملی و دپارتمان بین‌الملل فدراسیون فوتبال وظیفه مذاکره با گزینه‌های مدنظر را برعهده گرفت.

پیش از این، از سرجیو کاستا و فیلیپ کوئلو پرتغالی، دو دستیار پائولو بنتو در تیم ملی کره‌جنوبی به‌عنوان گزینه‌های اصلی حضور در تیم ملی نام برده می‌شد که هنوز هم در رادار فدراسیون فوتبال قرار دارند.

اما با این حال، شنیده می‌شود که یک مربی اسپانیایی که سابقه دستیاری رافائل بنیتس را در فوتبال اسپانیا و انگلیس دارد، مورد نظر فدراسیون فوتبال قرار گرفته و مقدمات مذاکره با او فراهم شده است.

سه گزینه نهایی از پرتغال و اسپانیا که برای حضور در کادر فنی تیم ملی مد نظر فدراسیون و امیر قلعه‌نویی قرار دارند و از این جمع در نهایت ۲ گزینه کار خود را در ایران آغاز می‌کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l6ge2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ادعای عجیب یک منبع موثق: قلعه‌نویی از پذیرفتن سرمربی‌گری تیم ملی پشیمان شده!

ترکیب احتمالی تیم‌ملی ایران مقابل کنیا
چه کسانی فیکس خواهند ماند؟

تاج وعده داد: تمدید قرارداد قلعه‌نویی تا جام جهانی
با تایید هیئت رئیسه این اتفاق رخ می‌دهد