تاریخ انتشار: 1395/08/25 15:19
کد خبر: 249015

نعمتی‎نژاد: قرار نیست بازیکنان تعیین تکلیف کنند

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت: مشکلات مالی فقط مختص استقلال خوزستان نیست و اکثر باشگاه ها با آن دست به گریبان هستند.
نعمتی‎نژاد: قرار نیست بازیکنان تعیین تکلیف کنند

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، سید جواد نعمتی‎نژاد درباره حضور در فدراسیون فوتبال اظهار داشت: جلسه خوب و به موقعی برگزار شد. این جلسه درباره شرایط برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بود. قرار شد به یک تصمیم واحد برسیم که مسابقات را در صورت امکان در زمین بی‎طرف برگزار کنیم یا خیر.

وی درباره وضعیت سهمیه‎ها خاطرنشان کرد: فعلا تا این لحظه و تا جایی که به ما اعلام شده هنوز سهمیه ها 3+1 است و تغییری به وجود نیامده است.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان همچنین بیان داشت: مشکلات مالی فقط مختص استقلال خوزستان نیست و اکثر باشگاه ها با آن دست به گریبان هستند. ما هم تلاش می‎کنیم که از طریق مالک باشگاه و اسپانسر باشگاه این مشکل را حل کنیم. آقای تاج همواره حمایت کرده‎اند و حالا هم قول مساعد داده‎اند. ما در تلاشیم تا بازی‎های لیگ و اسیایی را دنبال کنیم.

وی همچنین تصریح کرد: هدف ما در باشگاه استقلال خوزستان بازیکن سالاری نیست. می‎خواهیم حرفه‎ای کار کنیم. بازیکن باید بداند کارمند باشگاه است. برای هیچ بازیکنی محدودیت قائل نمی‎شویم. سه تیم داریم. قرار نیست بازیکنان تعیین تکلیف کنند و باشگاه‎ها تابع آنها باشند. بازیکنان باید احترام بگذارند. اگر کسی خواست برود ما مانع نخواهیم شد.

نعمتی‎نژاد در پایان گفت: از آقای تاج تشکر می‎کنم که چنین اتاق‎های فکری را به وجود می‎آورند تا دور هم باشیم و درباره اتفاقات کلان فوتبال کشورمان بحث و تبادل نظر کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2op8lv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برای مشکل مالی تیم جلسه گذاشتیم