تاریخ انتشار: 1402/02/08 15:04
کد خبر: 7162

سرنوشت مهرداد محمدی دست شجاع و کنعانی!

السیلیه فردا با بهره‌مندی از مهاجم ایرانی خود رقابت حساسی مقابل الاهلی برگزار می‌کند.
سرنوشت مهرداد محمدی دست شجاع و کنعانی!

تیم فوتبال السیلیه که مهرداد محمدی را به‌عنوان بازیکن قرضی از العربی به خدمت گرفته، در فاصله سه هفته مانده به پایان فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ ستارگان قطر شرایط خوبی ندارد و توانسته در ۱۹ مسابقه ۱۰ امتیاز کسب کند و بخاطر اختلاف امتیازی با منطقه بقا، گزینه اول سقوط به دسته پایین‌تر باشد.

یاران محمدی که پس از شکست‌های متوالی در دیدار اخیرشان در لیگ ستارگان قطر به تساوی دو بر دو مقابل الریان دست پیدا کردند، در حال حاضر با ۶ امتیاز کمتر نسبت به تیم رده یازدهمی ام‌صلال، در قعر جدول قرار گرفته‌اند که کسب ۷ امتیاز در سه دیدار باقی مانده و شکست ام‌صلال در هر سه بازی آینده می‌تواند بقای آنها را تضمین کند.

تیم فوتبال السیلیه که محمدی را در خط حمله‌اش دارد، در سه دیدار بعدی باید به ترتیب مقابل الاهلی، المرخیه و الوکره بالای جدولی قرار بگیرد که بعید است بتواند در هر سه مسابقه به موفقیت دست پیدا کند و با این شرایط به احتمال زیاد به لیگ یک قطر سقوط خواهد کرد.

السیلیه از ساعت ۱۹:۳۰ فردا شنبه(به وقت ایران) در یکی از سه دیدار آغازین هفته بیستم لیگ ستارگان قطر در ورزشگاه حمد بن خلیفه به مصاف الاهلی و یاران شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان خواهد رفت که تنها کسب پیروزی و در سمت مقابل شکست ام‌صلال، آنها را به بقا نزدیک می‌کند.

مهرداد محمدی که در فصل جاری لیگ ستارگان قطر ۱۲ بازی انجام داده و موفق شده ۶ گل به ثمر رساند، در دیدار رفت مقابل یاران شجاع و کنعانی توانست تک‌گل تیمش را در جریان شکست دو بر یک بزند که امیدوار است فردا هم این کار را انجام بدهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n8kk3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محمدی منتظر درخشش مقابل السد