تاریخ انتشار: 1402/02/09 13:41
کد خبر: 7120

سردار آزمون مشتری جدید اروپایی پیدا کرد

یک مدیر برنامه فوتبالی در روسیه خبر جدیدی را درباره سردار آزمون رسانه‌ای کرد که بازتاب زیادی در این کشور داشت.
سردار آزمون مشتری جدید اروپایی پیدا کرد

سردار آزمون در نقل و انتقالات زمستانی سال ۲۰۲۲ تیم زنیت سنت پترزبورگ روسیه را به مقصد بایر لورکوزن آلمان ترک کرد. آزمون هرچند تا همین چند ماه پیش جایگاه محکمی در لورکوزن نداشت اما به تدریج به شرایط ایده آل رسید و با گلزنی و پاس گل خود را در بوندس‌لیگا ثابت کرد.

شرایط سخت آزمون در لورکوزن حتی باعث شد او در نقل و انتقالات زمستانی این فصل باوجود اینکه فرصت زیادی در بایر نداشت، به درهای خروجی این باشگاه نزدیک بشود. آزمون بعدها تایید کرد که مذاکراتش با باشگاه المپیک مارسی فرانسه نهایی شده بود اما در نهایت تصمیم به ماندن در تیم آلمانی گرفت.

 

با وجود این اتفاقات اما بازگشت آزمون به فوتبال روسیه موضوعی است که هر چند ماه یک بار در رسانه‌های این کشور به آن پرداخته می‌شود. آزمون سابقه بازی در تیم‌های روبین کازان و روستوف را دارد و اوج دوران بازی خود را در تیم زنیت سنت پترزبورگ پشت سر گذاشت؛ جایی که با این تیم چند قهرمانی و حتی کسب عنوان بهترین بازیکن را تجربه کرد.

به همین دلیل این مهاجم ایرانی هنوز مورد توجه باشگاه‌های روسی قرار دارد. «آنزور گارگایف» یکی از مدیران برنامه فوتبال در روسیه روز گذشته خبر داد آزمون ممکن است به فوتبال روسیه بازگردد. او گفت: آزمون پیشنهادات زیادی دارد. شنیده‌ام که علاوه بر روسیه، تیم‌هایی از ترکیه هم به او علاقه مند هستند. بازگشت آزمون به روسیه را رد نمی‌کنم. اگر من در باشگاه زنیت بودم، آزمون را دوباره می‌گرفتم.

این اظهارنظر به سرعت در رسانه‌های روسیه مورد توجه قرار گرفت و به یکی از سوژه‌های اخبار ورزشی این کشور تبدیل شد. خبرنگار وب سایت vprognoze هم برای پیگیری این موضوع سراغ «مدودوف» مدیر باشگاه زنیت رفت تا نظر او را در خصوص بازگشت احتمالی سردار جویا شود. مدودوف در واکنش تاکید کرد که سئوالی در این مورد پرسیده نشود چون تیم زنیت برای مسابقه آماده می‌شود.

آزمون پیش از این عنوان کرده بود که فعلاً به بازگشت به روسیه فکر نمی‌کند و می‌خواهد به کارش در سطح اول فوتبال اروپا ادامه بدهد. او تا سال ۲۰۲۷ با بایر قرارداد دارد و بعید است حتی در صورت جدایی از این تیم، به روسیه برود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w5xr3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش جالب نیمار به جنجال‌ها به خاطر درگیری‌اش در رختکن PSG