تاریخ انتشار: 1402/02/16 14:41
کد خبر: 6756

بارسلونا در مسیر جذب مثلث هجومی ارزان‌قیمت

لیونل مسی اولویت اصلی بارسلونا برای تقویت ترکیبش در فصل آینده است و کاتالان ها به خاطر مشکلات مالی خود مجبور هستند که برخی از ستارگان هجومی خود را بفروشند و در نظر دارند که به جای انها بازیکنان ارزان قیمت یا رایگان را به خدمت بگیرند.
بارسلونا در مسیر جذب مثلث هجومی ارزان‌قیمت

رافینیا، فران تورس و آنسو فاتی در لیست خروجی بارسلونا قرار دارند و بارسلونا در نظر دارد که بازیکنان رایگان یا ارزان را به جای آنها بخرد. عبدالصمد الزلزولی بازیکن قرضی بارسلونا در اوساسونا قطعا به تیم ژاوی برمی گردد چرا که فصل خوبی داشته و کاتالان ها از او راضی هستند. بارسلونا شرایط جذب یانیک کاراسکو از اتلتیکو و پیر امریک اوبامیانگ از چلسی را هم دنبال می کند.

بارسلونا در زمستان گذشته برای خرید یانیک کاراسکو از اتلتیکو با مبلغ 15 میلیون یورو به توافق رسید و حالا در تلاش هستند تا قیمت این بازیکن را کم کنند چرا که قرارداد بازیکن بلژیکی با اتلتیکو در تابستان 2024 به اتمام می رسد. وکالت این بازیکن به عهده پینی زهاوی از است که رابطه خوبی با لاپورتا دارد.  ژابی به سبک بازی این بازیکن علاقمند است و از خرید او استقبال کرده است. یانیک در این فصل در 31 تا از 33 بازی ممکن در لالیگا حضور داشته که در 22 تایش فیکس بوده و با پنج گل و سه پاس گل نقش خوبی در تیم سیمئونه داشته است. 

از سویی اوبامیانگ که به زودی 34 ساله می شود، خاطره خوشی از دوران حضورش در بارسلونا دارد و چلسی در فکر فروش اوست. چلسی برای خرید اوبامیانگ دوازده میلیون یورو در نظر گرفته بود که هنوز هشت میلیون یورو از ان را به بارسلونا نپرداخته است. کاتالان ها در نظر دارند که با همین مبلغ هشت میلیون یورو ، بازگشت اوبامیانگ را قطعی کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eeov3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آغاز مذاکرات: پیشنهاد اینتر برای هافبک بارسا