تاریخ انتشار: 1402/02/17 16:22
کد خبر: 6680

جشن عروسی سردار آزمون بدون حضور عروس و داماد!

مراسم عروسی سردار آزمون دیروز در گنبد برگزار شد؛ مراسمی که عروس و داماد نداشت.
جشن عروسی سردار آزمون بدون حضور عروس و داماد!

سردار آزمون؛ نامی که در نیم فصل دوم به مراتب بیشتر از شش‌ماهه اول فصل شنیده شده است. مهاجم ایرانی که در هفته‌ها و ماه‌های آغازین حضور خود در بوندس‌لیگا شرایط سختی را تجربه کرد، اما حالا به مراتب به بازیکن مهم‌تری برای بایر لورکوزن و سرمربی اسپانیایی این تیم، ژابی آلونسو، تبدیل شده است.

سردار حتی در نقل و انتقالات زمستانی تا آستانه جدایی از لورکوزن هم پیش رفت و رسانه‌ها خبر از قطعی شدن حضور او در مارسی داده بودند، اما نهایتا این انتقال نهایی نشد و ستاره ایرانی در بای آرنا باقی ماند. حالا آزمون به بازیکنی تبدیل شده که ژابی آلونسو کاملا روی او حساب می‌کند.

سردار این روزها تمام تمرکز خود را روی موفقیت در لورکوزن و البته در ادامه حضور موثری در تمرین تیم ملی گذاشته است. یکی از مهمترین دلایل پیشرفت او در سال‌های اخیر ورود وی به جرگه متاهلین بوده است. همان‌طور که خود آزمون هم بارها تاکید کرده، ازدواج نقطه عطفی در زندگی او بوده و در پیشرفت این بازیکن و حرفه‌ای‌تر زندگی کردنش تاثیر ویژه‌ای داشته است.

حالا از دیشب ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته که سردار نقش اصلی آن را ایفا می‌کند. ماجرا از این قرار است که در گنبد مراسم عروسی این ستاره لورکوزن و تیم ملی به شکل مجازی برگزار شده است. در واقع خود سردار و همسرش در این مراسم حضور فیزیکی نداشته‌اند.

البته این مراسم بیشتر یک مهمانی خانوادگی بوده تا یک عروسی؛ مراسم اصلی عروسی سردار چند وقت قبل در دبی برگزار شده که در آن 100 نفر از دوستان و آشنایان نزدیک او حاضر بوده‌اند. در حقیقت می‌توان گفت مراسم دیشب برای آن بخش از اقوام سردار بوده که نتوانستند در مراسم دبی او حضور پیدا کنند.

این مراسم با شور و حال خاص گنبدی‌ها برگزار شد و سردار و همسرش با تماس تصویری در کنار مهمانان بودند و چند دقیقه‌ای هم با آنها صحبت کردند که در نوع خود اتفاق جالب توجه و کم‌سابقه‌ای بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ee5p3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سردار همچنان دور از ترکیب اصلی لورکوزن

معمای بزرگ سردار آزمون مقابل بایرن مونیخ
چرا ستاره ایرانی بعد از چند هفته درخشان بازی نکرد؟