تاریخ انتشار: 1402/02/22 14:42
کد خبر: 6394

این PSG است که باید از مسی عذرخواهی کند!

کارلوس توز، ستاره سابق تیم ملی آرژانتین، معتقد است لیونل مسی به خاطر سفر به عربستان نباید از پی اس جی عذرخواهی می‌کرد و این کاری بود که باشگاه باید انجام می‌داد.
این PSG است که باید از مسی عذرخواهی کند!

لیونل مسی، مهاجم آرژانتینی پاری سن ژرمن، به دلیل سفر غیرموجه به عربستان سعودی مورد هجمه طرفداران این باشگاه قرار گرفت. او در تمرین ریکاوری پس از بازی مقابل لوریان شرکت نکرد و مشخص شد به عربستان سفر کرده است. باشگاه پاری سن ژرمن به همین دلیل او را 2 هفته از همراهی تیم محروم کرد و در این مدت دستمزد هفتگی هم به این بازیکن پرداخت نمی‌شد.

1872934

مسی هفته گذشته طی پیامی ویدیویی از پاری سن ژرمن و هم‌تیمی‌هایش به دلیل غیبت در تمرینات و سفر بدون اجازه باشگاه به عربستان سعودی عذرخواهی کرد و چهار روز پیش نیز باشگاه او را بخشید و اجازه داد با تیم تمرین کند.

از نظر کارلوس توز رفتار مسی اشتباه نبود: «پی اس جی نباید با بازیکنی در حد و اندازه‌های مسی چنین رفتاری داشته باشد. حال می خواهد به خاطر قهرمانی در جام جهانی باشد یا هر چیز دیگر. من زمانی که برای سیتی بازی می‌کردم، برابر پی اس جی قرار گرفتم و آنها یک تیم معمولی در رده‌های میانی لیگ فرانسه بودند. در مورد پی اس جی که هرگز از همان لحظه اول انتقال مسی از او حمایت نکرد، می‌توان حرف‌های زیادی زد.»

1789240

ستاره سابق سیتی، یونایتد، یوونتوس و بوکاجونیورز ادامه داد : «اگر من قهرمان جهان بودم و باشگاهم به خاطر یک سفر، دو هفته محرومم می‌کرد، دیگر به پاریس برنمی‌گشتم. به روساریو می‌رفتم و مشغول تفریح می‌شدم. از نظر من، این پی اس جی است که باید از مسی عذرخواهی کند، ولی مسی باشگاه را فراتر از هر چیزی قرار داد و عذرخواهی کرد. کلاهم را به احترام او برمی‌دارم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ynjm2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مسی رکورد ام باپه و هازارد را تکرار کرد