تاریخ انتشار: 1402/02/25 23:32
کد خبر: 6137

یک امتیاز سهم مشهدی‌ها از بازی بحث برانگیز خانگی

شاگردان نیکبخت از شکست خانگی گریختند .
یک امتیاز سهم مشهدی‌ها از بازی بحث برانگیز خانگی

در هفته هفتم رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال کشور مرحله نهایی و از گروه الف عصر امروز با چند دیدار پی گیری شد و در مشهد شادکام نیکبخت واحدی به مصاف سرخپوشان پاکدشت رفتند .

در این دیدار متاسفانه برخی از تصمیم‌های اشتباه  تیم داوری شرایط را به گونه ای رقم زد که صدای اعتراض هواداران مشهدی را در آورد و آنها شعارهایی بر علیه داور سر دادند که با مدیریت سرمربی شادکام علیرضا واحدی نیکبخت پایان یافت.

از نکات حائز اهمیت این بازی عدم کسب نتیجه گیری تیم پرهزینه و پولدار شادکام است که با توجه به خصوصی بودنش مخارج زیادی را از هر لحاظ جهت اداره هر چه بهتر تیم و صعود به لیگ دو متحمل شده است که متأسفانه عدم نتیجه گیری در این روزهای بهاری برای وی ناراحت کننده و برای ستاره بومی اسبق استقلال در نخستین تجربه سرمربیگری‌اش که روزهای خوبی را در مشهد نمی‌گذراند چندان قابل تحمل نیست .

در این بازی سرخپوشان پاکدشت که در نیمه نخست به گل رسید و این نتیجه تا دقایق پایانی مسابقه هم ادامه داشت، اما پس از از دست دادن چندین موقعیت، بالاخره روی یک ضربه ایستگاهی، شادکامی ها توانستند گل تساوی را به ثمر برسانند و از شکست خانگی و دومین باخت پی در پی فرار کنند  تا در نهایت نتیجه پایانی این دیدار 1بر1 به پایان برسد و هر دو تیم به یک امتیاز رضایت دهند .

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mzvb2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نیکبخت واحدی سرمربی شد