تاریخ انتشار: 1402/03/02 23:51
کد خبر: 5756

استیناف رای استقلال را برنمی‌گرداند؛ حذف آبی‌ها قطعی است!

استقلال به رای صادره از سوی کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال معترض است و قرار شد کمیته استیناف به این اعتراض رسیدگی کند.
استیناف رای استقلال را برنمی‌گرداند؛ حذف آبی‌ها قطعی است!

کمیته صدور مجوز حرفه ای تنها مجوز حرفه ای ۶ باشگاه را تایید کرده است و یکی از باشگاه هایی که مدارک آن تایید نشده استقلال است. به همین خاطر استقلال به کمیته استیناف اعتراض کرده و امیدوار است با رسیدگی از سوی این کمیته مجوز حرفه ای را دریافت و به جدول لیگ قهرمانان آسیا برگردد. البته مجوز حرفه ای که برای باشگاه ها صادر می شود از سوی کمیته صدور مجوز حرفه ای کنفدراسیون فوتبال آسیا راستی آزمایی خواهد شد و در نهایت کنفدراسیون فوتبال آسیا ۲۵ خرداد نام تیم هایی که برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا مجور حرفه ای دریافت نکردند، اعلام خواهد کرد.  

از فدراسیون فوتبال خبر می رسد اوضاع باشگاه استقلال برای تغییر وضعیت اصلا جالب نیست و بعید است کمیته استیناف مجوز حرفه ای باشگاه استقلال را تایید کند. گفته می شود استقلال در بیش از ۱۰ بخش مدارکی که بارگذاری کرده دارای نقص است و اینطور نیست تنها به دلیل بدهی به استراماچونی و ارایه دیر هنگام مدارک تسویه حساب با این مربی ایتالیایی از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم شده باشد. با این حساب باید گفت؛ حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا قطعی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3exr64

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ادعای جنجالی علیه استقلال