تاریخ انتشار: 1402/03/03 00:49
کد خبر: 5754

ترکیب احتمالی استقلال مقابل نساجی/ ساپینتو گلزنان تیمش را نیمکت نشین می کند!

دو گلزن استقلال در بازی با تراکتور برای بازی مقابل نساجی نیمکت نشین خواهند شد.
ترکیب احتمالی استقلال مقابل نساجی/ ساپینتو گلزنان تیمش را نیمکت نشین می کند!

اولین بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی فردا بین دو تیم استقلال و نساجی برگزار خواهد شد و برنده این بازی به فینال راه پیدا خواهد کرد. استقلال که لیگ را در رتبه سوم به پایان رساند،در بازی آخر لیگ موفق شد بهترین برد فصلش را کسب کند و با نتیجه ۷ بر یک تراکتور را شکست دهد. از تمرینات استقلال خبر می رسد که ساپینتو برای بازی مقابل نساجی قرار است چند تغییر در ترکیب تیمش ایجاد کند و در کمال تعجب دو تن از بهترین های استقلال مقابل تراکتور نیمکت نشین خواهند شد.

محمد حسین مرادمند که در دو بازی اخیر تیمش موفق به گلزنی شد،جای خود را به عارف غلامی خواهد داد و غلامی بعد از یک بازی غیبت دوباره در ترکیب اصلی استقلال قرار خواهد گرفت. تغییر بعدی نیمکت نشینی دوباره ابوالفضل جلالی است. جلالی که در بازی با تراکتور بعد از مدت ها نیمکت نشینی و سکونشینی در ترکیب اصلی قرار گرفت،موفق شد یک گل زیبا بزند و نمایش خوبی هم در ترکیب استقلال داشت.

با این حال سرمربی پرتغالی آبی ها که طی هفته های گذشته هم نشان داد به این بازیکن اعتقادی ندارد،تصمیم گرفته باز هم ابوالفضل را از ترکیب اصلی بیرون بیاید و جعفر سلمانی مدافع چپ آبی ها در بازی با نساجی خواهد بود. همچنین سید حسین حسینی بعد از یک بازی استراحت دوباره به ترکیب اصلی استقلال باز خواهد گشت و مهدی مهدی پور هم جانشین سعید مهری می شود که به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش نیست.

ترکیب احتمالی استقلال برای بازی با نساجی به این شرح خواهد بود: سید حسین حسینی ،عارف غلامی ،رافائل سیلوا،جعفر سلمانی ،صالح حردانی ،مهدی مهدی پور،روزبه چشمی ،آرش رضاوند،مهدی قایدی،محمد محبی و ارسلان مطهری.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bql84

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره استقلال از لیست بازی با نساجی خط خورد