تاریخ انتشار: 1395/08/27 10:03
کد خبر: 248679

کلک پرسپولیسی‌ها نگرفت!

گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) البسه اسپانسر جدید پرسپولیس را در فرودگاه ضبط کرد.
کلک پرسپولیسی‌ها نگرفت!

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، در حالی که تیم فوتبال پرسپولیس قرارداد همکاری خود را با شرکت جیووا فسخ کرد و در ادامه با شرکت جوما برای تهیه البسه به توافق رسید، این شرکت متعهد شد تا بخشی از البسه پرسپولیس را در تهران و بخشی دیگر را در دوبی تحویل این باشگاه بدهد.

فعلا مشخص نیست البسه‌ای که در تهران تحویل پرسپولیسی‌ها شده اصل بوده امامسئولان شرکت جیووا بخش اعظمی از البسه را در دوبی به مدیران باشگاه تحویل داده‌اند و در ادامه با تصمیم محمدعلی ترکاشوند برای اینکه پرسپولیسی‌ها برای ورود این البسه گمرکی پرداخت نکنند تصمیم گرفته می‌شود بازیکنان این البسه را در چمدان‌های شخصی بازیکنان گذاشته و به تهران منتقل کنند.

پس از این اتفاق در زمان ورود کاروان پرسپولیس در فرودگاه امام خمینی مسئولان گمرک با بررسی چمدان‌های بازیکنان پرسپولیس متوجه این موضوع شده و تمام البسه‌ای که شرکت جوما در دوبی تحویل پرسپولیسی‌ها داده بود را ضبط کرد.

علی‌اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس  گفت: ما قصد قاچاق لباس‌ها به ایران را نداشته‌ایم. اسپانسر طبق قرارداد بخشی از البسه باشگاه را در تهران به ما تحویل داد و تعدادی از لباس‌ها هم در اردوی دوبی به تیم تحویل شد. ما هم که لباس‌ها را تحویل گرفته بودیم، با کمک تدارکات باشگاه آن‌ها را به تهران آوردیم. در حال حاضر مشکل خاصی وجود ندارد و پس از طی مراحل قانونی لباس‌ها را از گمرک تحویل می‌گیریم و به بازیکنان می‌دهیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dnpnm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاروان پرسپولیس به ایران بازگشت