تاریخ انتشار: 1395/04/29 13:34
کد خبر: 273113

بعد از بازگشت طارمی به پرسپولیس، استقلال سجاد را می خواهد

سرمربی تیم فوتبال استقلال از مهاجم جدایی طلب تیمش خواسته که در این تیم بماند.
 بعد از بازگشت طارمی به پرسپولیس، استقلال  سجاد را می خواهد

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، سجاد شهباززاده مهاجم فصل گذشته استقلال این روزها از باشگاه آلانیا ترکیه پیشنهاد دارد و می خواهد لژیونر شود. شهباززاده با مسئولین باشگاه ترک به توافق رسیده است اما برای اینکه بتواند قرارداد خود را نهایی کند نیاز به رضایتنامه استقلالی ها دارد.

 

از آنجایی که شهباززاده یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد مسئولین این تیم به مهاجم فصل گذشته خود رقم 700 میلیون بابت رضایتنامه پیشنهاد داده اند.

 

شهباززاده از مسئولین باشگاه استقلال 24 ساعت وقت خواسته تا تصمیم نهایی خود را بگیرد اما علیرضا منصوریان پس از بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس نظرش درباره شهباززاده عوض شده و از مدیران این باشگاه خواسته تا هر جوری شده وی را حفظ کنند.

 

منصوریان بعد از صحبت‌های مفصل با شهباززاده از نگه‌داشتن او ناامید شده و حالا امیدوار است که با استفاده از علاقه هواداران استقلال به این بازیکن او را وادار به ماندن کند!

 

سرمربی استقلال در مصاحبه‌اش بعد از ثبت قرارداد با استقلال در مورد آخرین وضعیت این بازیکن گفت: «ما روی سجاد شهباززاده حساب باز کرده ایم. قویا با رفتنش مخالفم اما او مصر به جدایی است. به شهباززاده گفتم در خیابان به صحبت مردم گوش کند شاید نظرش عوض شود. اگر بخواهد برای جدایی پافشاری کند مجبوریم عقب نشینی کنیم. به شهباززاده گفتم که او را لازم دارم اما اگر پافشاری کند و قرار باشد به حرمت‌ها آسیب وارد شود عقب‌نشینی می‌کنم. ایده خود را به او گفتیم. با این حال قرار شد تا امروز ظهر نظر نهایی اش را به ما بگوید.»

منبع: افکار نیوز

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mdnmb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان به بازگشت طارمی به پرسپولیس واکنش نشان داد