تاریخ انتشار: 1395/08/30 15:50
کد خبر: 248069

ویسی:کره به ما چسبید،ولی صعود می کنیم/در هر تورنمنتی مدعی هستیم

سرمربی تیم سپاهان گفت:بچه‌های ما باید درک عمیق‌تری از سپاهان و بازی کردن در این تیم داشته باشند و منظورم بیشتر با جوان‌های تیم است که تازه امسال به سپاهان آمده‌اند.
ویسی:کره به ما چسبید،ولی صعود می کنیم/در هر تورنمنتی مدعی هستیم

به گزارش فرتاک ورزشی، سپاهان با شکست دادن آلومینیوم اراک راهی مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی شد.

این یک بازی سخت برای شاگردان عبدالله ویسی بود، ولی درنهایت سپاهانی‌ها پیروز شدند تا در مرحله بعد با سایپا روبه‌رو شوند.

بازی با آلومینیوم اراک برای شما خیلی سخت بود، درست است؟

ما می‌دانستیم بازی سختی داریم. در نیمه اول خوب نبودیم، اما در نیمه دوم شرایط بهتری داشتیم. درضمن باید بگویم که آنها پا به پای مای پیش آمدند و قوی بازی کردند. ما از تجربه حذف شدن برخی از تیم‌های لیگ برتر استفاده کردیم و با تمام وجود بازی کردیم. باید از تماشاگرانی که از اصفهان به اراک آمده بودند تشکر کنم، ‌چون سنگ تمام گذاشتند. ما باید بازی را می‌بردیم که بردیم.

ظاهرا در کنفرانس مطبوعاتی حاشیه‌هایی به‌وجود آمده بود؟

یک خبرنگار از من پرسید که تیم شما در حد لیگ برتر نکرد و من هم ناراحت شدم. آنها گفتند که سه پنالتی برای آلومینیوم اراک گرفته نشد که من هم گفتم سؤالات لیگ یکی نپرسید! در لیگ یک معمولا اعتراض به داوری بسیار شدید و معمول است.

ظاهرا گزارشگر بازی هم کاملا یک طرفه علیه تیم شما گزارش کرده و بازیکنان سپاهان هم از این موضوع ناراحت بودند؟
نمی‌دانم چه باید بگویم.آنجا فضای خوبی در مورد تیم ما وجود نداشت ولی دیگر دوست ندارم در موردش حرف بزنم و چند روز هم از بازی گذشته است.یک گزارشگر باید عادلانه گزارش کند و این تنها چیزی است که می توانم بگویم.

قبول دارید آلومینیوم اراک حسابی شما را اذیت کرد؟

به هر حال ممکن است در چنین مسابقاتی کار هر تیمی سخت شود. شما دیدید که تیم دسته‌دومی نفت و گاز گچساران دو قهرمان لیگ ایران یعنی فولاد و استقلال خوزستان را حذف کرد و این نشان می‌دهد که بازی‌ها چقدر سخت است.

درباره بازی با سایپا در مرحله بعد چه صحبتی دارید؟

این بازی برای ما راحت‌تر خواهد بود و همچنین برای سایپا. قبلا هم در لیگ برتر تن این دو تیم به هم خورده است و امیدوارم که بازی جذابی را انجام دهیم. اگر قهرمانی می‌خواهیم باید ببریم. درضمن سپاهان در هر تورنمنتی شخصیت قهرمانی دارد.

گلر ذخیره شما هم عملکرد خوبی داشت، آیا امکان دارد او تبدیل به بازیکن فیکس سپاهان شود؟

ما در بازی‌های جام حذفی از مهدی امینی استفاده کردیم و از عملکرد خود راضی هستیم. مطمئنا روی امینی حساب کردیم که او در حال حاضر دروازه‌بان تیم بزرگی مثل سپاهان است. امینی می‌تواند حتی شانس فیکس شدن داشته باشد، او مقابل 30هزار نفر عملکرد خوبی داشت.

آیا سپاهان می‌تواند در لیگ برتر جزو مدعیان قهرمانی باشد؟

من گفتم که سپاهان در هر تورنمنتی مدعی قهرمانی است. بچه‌های ما باید درک عمیق‌تری از سپاهان و بازی کردن در این تیم داشته باشند و منظورم بیشتر با جوان‌های تیم است که تازه امسال به سپاهان آمده‌اند. اگر بچه‌ها شرایط تیم را و همچنین بزرگی سپاهان را درک کنند می‌توانیم مدعی باشیم.

آیا در نیم فصل بازیکنی به تیم شما اضافه خواهد شد؟

احتمالا یکی دو بازیکن را اضافه خواهیم کرد.

درباره تساوی تیم ملی مقابل سوریه چه صحبتی داری؟

ما درمجموع دور رفت نتایج خوبی گرفتیم و شک ندارم که به جام جهانی صعود خواهیم کرد. این درست است که کره‌جنوبی به ما چسبیده، ولی می‌توانیم درنهایت به جام جهانی برویم و این اتفاق خواهد افتاد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xwdvl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ناکامی یاران سوشا مکانی در صعود به لیگ برتر