تاریخ انتشار: 1395/04/29 21:11
کد خبر: 273026

بازدید فریبرز محمودزاده از امکانات باشگاه آلومینیوم اراک

مسئول برگزاری رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای کشور، از ورزشگاه امام خمینی اراک بازدید کرد.
بازدید فریبرز محمودزاده از امکانات باشگاه آلومینیوم اراک

به گزارش سرویس لیگ یک و دو فرتاک ورزشی، محمودزاده در حاشیه این بازدید در خصوص زیرساختهای ورزشگاه امام خمینی اراک گفت: زیرساختهای مناسبی در این ورزشگاه از قبل موجود بوده است و البته مسائلی نیز در مورد آن وجود داشته است که برخی از آنها حل شده و بعضی دیگر هنوز وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: از جمله این ایرادات می توان به عدم وجود نور مناسب در این ورزشگاه اشاره کرد،که با توجه به اینکه در تلاشیم در فصل گرما بعضی بازیها را زیر نور برگزار کنیم این مسئله می تواند مشکل ساز شود.

مسئول رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور افزود: علاوه بر این از دیگر مشکلات ورزشگاه امام خمینی می توان به کار نکردن اسکوربرد آن اشاره کرد.

محمودزاده اضافه کرد: به جز موارد فوق الذکر ایرادات دیگری نیز در این مجموعه وجود دارد که به مسئولین آن آنها را گوشزد کردیم تا در فاصله دو هفته ای به آغاز بازیهای لیگ یک این ایرادات برطرف شوند که با توجه به زیرساختهایی که از قبل در این ورزشگاه موجود بوده می توانیم به برطرف شدن آن امیدوار باشیم.

وی در پایان در ارتباط با برگزاری بازیها در وسط یا پایان هفته نیز گفت: با توجه به برگزاری لیگ برتر در پایان هفته ها و به این علت که همزمانی لیگ یک و لیگ برتر باعث کاهش پوشش رسانه ای و عدم پخش این بازیها می شود نمی توان بازیهای لیگ یک را در پایان هفته ها برگزار کرد اما امیدواریم در نیم فصل نخست بتوانیم با توجه به تعطیلی بازیهای لیگ برتر در مقاطع برگزاری اردوی تیم ملی در چند هفته بازیهای لیگ یک را در روزهای پایانی هفته برگزار کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27jnld

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هر روز مبهم تر از دیروز، تراکتور همچنان بدون استادیوم