تاریخ انتشار: 1395/04/31 09:40
کد خبر: 272793

آخرین جزییات از پرونده پوگبا

پیشنهاد یونایتد برای جذب پوگبا افزایش پیدا کرد
آخرین جزییات از پرونده پوگبا

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، همانطور که پیش تر اعلام شد؛ روز سه شنبه اولین دیدار رسمی بین سران یونایتد و یوونتوس در مورد پرونده انتقال پوگبا انجام شد. در این جلسه که با حضور وودوارد، رایولا و ماروتا انجام شد، منچستریونایتد اولین پیشنهاد رسمی خود را برای جذب پوگبا ارائه کرد. این پیشنهاد ۱۰۱ میلیون یورو ارزش داشت.

یونایتد به پوگبا حقوق سالیانه سیزده میلیون یورو را پیشنهاد کرده است و ستاره فرانسوی نیز برای عقد قرارداد ۵ ساله با یونایتد به توافق کامل رسیده است.

پیشنهاد اول یونایتد که ۸۵ میلیون پوند ارزش داشت، توسط سران یوونتوس رد شد و روز چهارشنبه نیز گفتگو بین دو طرف ادامه پیدا کرد.

طبق اعلام بسیاری از منابع معتبر در ایتالیا، فرانسه و انگلیس؛ یونایتد چهارشنبه شب پیشنهاد دوم خود را به ارزش ۹۲ میلیون پوند (معادل ۱۱۰ میلیون یورو) به یوونتوس ارائه کرد.

این در حالی است که یوونتوس همچنان خواهان دریافت ۱۰۰ میلیون پوند (معادل ۱۲۰ میلیون یورو) برای فروش پوگبا است. در این بین بحث کمیسیون رایولا، مدیربرنامه پوگبا نیز مطرح است. او یک پنجم از مبلغ قرارداد را می خواهد، که مبلغی در حدود ۱۸،۴ میلیون پوند می شود. یونایتد آماده است که نیمی از این مبلغ را به عنوان سهم خود بپردازد. اما یوونتوس در صورتی از مبلغ ۱۰۰ میلیون پوند درخواستی خود کوتاه می آید که یونایتد قبول کند تمام کمیسیون رایولا را بپردازد.

به این ترتیب این انتقال همراه با حق کمیسیون رایولا، می تواند تا ۱۴۴ میلیون یورو هم افزایش پیدا کند، که از این رقم ۲۲ تا ۲۴ میلیون یورو سهم رایولا است.

طیق اعلام برخی منابع در ایتالیا، رئال مادرید نیز چهارشنبه تلاش کرد تا در مورد پوگبا با یوونتوس ارتباط برقرار کند ولی پوگبا با یونایتد به توافق کامل رسیده و وودوارد و مورینیو از حضور این بازیکن در الدترافورد مطمئن هستند. ضمن اینکه پیشنهاد رئال برای دستمزد، بسیار کمتر از پیشنهاد یونایتد بود. اگرچه یک منبع نزدیک به رئال، تلاش مادریدی ها را برای جذب پوگبا رد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xrwap

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پوگبا، منچستر یا رئال؟