تاریخ انتشار: 1395/05/02 14:25
کد خبر: 272397

برانکو: علی کریمی توانایی بازی کردن در کنار بازیکنانی مانند لیونل مسی را داشت.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس،گفت: علی کریمی استعداد عجیبی داشت اما به دلیل مصدومیت های متعدد، نتوانست به اندازه استعدادش موفق شود.
برانکو: علی کریمی توانایی بازی کردن در کنار بازیکنانی مانند لیونل مسی را داشت.

به گزارش فرتاک ورزشی، برانکو ایوانکوویچ هفته گذشته در مصاحبه ای با تلویزیون کرواسی گفته بود که علی کریمی توانایی بازی کردن در کنار بازیکنانی مانند لیونل مسی را داشت.

سرمربی سرخپوشان امروز (شنبه) درباره این اظهار نظر خود به خبرنگاران،گفت: هرگز در تعریف کردن از کسی زیاده روی نمی کنم. کریمی یکی از بازیکنان بزرگ در سطح علی پروین، مهدی مهدوی کیا، علی دایی و وحید هاشمیان بود و استعداد عجیبی داشت اما دچار مصدومیت های بدی شد و نتوانست به اندازه استعدادهای خود موفق باشد. به خاطر تمام چیزهایی که به فوتبال ایران و جهان داده است از او تشکر می کنم.

وی درباره صادر نشدن آی تی سی آندره گولچ مدافع سرخپوشان گفت: این کار چند روز طول می کشد و باشگاه نیز در حال پیگیری این موضوع است.

برانکو درباره انتخاب شدن به عنوان نامزد برترین مربی فصل گذشته لیگ برتر خاطرنشان کرد: به این موضوع افتخار می کنم اما شادی اصلی من به خاطر هواداران و بازیکنان است که به من کمک کردند تا به این جایگاه برسم.

پرسپولیس در هفته نخست لیگ برتر فصل شانزدهم مقابل سایپا به میدان می رود که هدایت این تیم بر عهده حسین فرکی است. فرکی در تیم ملی، دستیار برانکو بود.

سرمربی پرسپولیس درباره این موضوع گفت: فرکی مربی فوق العاده ای است و در سه فصل اخیر دو بار قهرمان لیگ برتر شده است. اگرچه با هم دوست هستیم اما هر کدام برای موفقیت تیم خودمان تلاش می کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36gayy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تبریک اینستاگرامی جادوگر برای تولد مهدوی کیا+ عکس