تاریخ انتشار: 1395/10/07 01:44
گل بدموقعی شهباززاده را از استقلال گرفت!
کد خبر: 240158

امان از پایی که بی موقع به گل باز شود/ گلی که برای آبی پوشان شگون نداشت!

بعد از رامین رضاییان و مهدی طارمی، سجاد شهباززاده سومین بازیکنی بود که در تابستان از لیگ برتر ایران به فوتبال ترکیه رفت.
امان از پایی که بی موقع به گل باز شود/ گلی که برای آبی پوشان شگون نداشت!

 بر خلاف آن دو بازیکن، سجاد از این تصمیم پشیمان نشد و علیرغم ابراز علاقه استقلالی‌هاف تمایلی به بازگشت به جمع آبی‌های پایتخت نشان نداد. شماره 10 فصل گذشته استقلال روزهای موفقیت‌آمیزی را  در آلانیااسپور آغاز نکرد. او جایگاهی در بین نفرات ثابت و حتی نیمکت‌نشین تیم نداشت و تا مدت زیادی تنها به سکوها دوخته شده بود و تصور می‌شد تا قبل از فرارسیدن سال نوی میلادی، هیچ فرصتی برای بازی در این باشگاه به دست نخواهد آورد.

 نوبت سجاد اما بالاخره از راه رسید. او که با سختکوشی مثال‌زدنی‌اش در ترکیه باقی مانده بود و از جنگ برای به دست آوردن فرصت فرار نکرده بود، بالاخره در یک دیدار بازیکن فیکس آلانیا شد. این اتفاق در مسابقه بزرگ با گالاتاسرای رخ داد تا یک موقعیت ویژه برای محک‌خوردن، در اختیار مهاجم ایرانی آلانیا قرار بگیرد. شهباززاده به بهترین شکل از این موقعیت استفاده کرد. در شب پیروزی پرگل گالا، او گل اول تیمش را به زیبایی هر چه تمام‌تر وارد دروازه رقیب سرشناس کرد. ضربه او به اندازه‌ای دقیق و تماشایی بود که فرناندو موسلرا، چاره‌ای به جز تعقیب مسیر توپ تا تور دروازه نداشت.

قبل از به ثمر‌رسیدن این گل دیدنی، به نظر می‌رسید دوران حضور سجاد در آلانیا خیلی زود به پایان خواهد رسید. مدیران باشگاه استقلال از قراردادن نام او در فهرست خرید نیم‌فصل خبر داده بودند و ضعف هجومی تیم منصوریان بهانه‌ای برای راضی‌کردن شهباززاده به هر قیمتی بود اما شاید این گل، همه معادلات را عوض کرد. حالا شهباز بالاخره توانست رضایت کادر فنی تیمش را به دست بیاورد تا احتمالا در شروع سال جدید میلادی، بیشتر از نیم‌فصل اول برای آلانیا به میدان برود. بعید به نظر می‌رسد او که تا این اندازه برای بازی کردن در تیم ترک زحمت کشیده، به همین سادگی از فوتبال ترکیه جدا شود و راه بازگشت به استقلال را در پیش بگیرد. گل سجاد به گالا، هم آینده فوتبالی او حداقل برای ماه‌های پیش‌رو را تثبیت کرده و هم لیست خرید زمستانی استقلال را تغییر خواهد داد. حالا منصوریان باید برای تقویت خط حمله، به سراغ گزینه دیگری برود و نجات تیمش در جدول را در ساق‌های مهاجم دیگری جستجو کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j86oz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حجب و حیای برانکو کار دست پرسپولیس می‌دهد؟