تاریخ انتشار: 1395/05/04 09:13
کد خبر: 272066

اوبامیانگ به رئال مادرید می رود؟

ستاره گابنی بوروسیا دورتموند تاکید کرد که تنها به یک شرط حاضر است این تیم آلمانی را ترک کند و آن اینکه پای رئال مادرید در میان باشد.
اوبامیانگ به رئال مادرید می رود؟

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، پیر امریک اوبامیانگ در فصلی که گذشت از بهترین بازیکنان بوندسلیگا بود. او بعد از روبرت لواندوفسکی، بیشترین تعداد گل را به ثمر رساند و نشان داد آینده درخشانی در انتظارش است.

این بازیکن گابنی با پیشنهادهای خوب تیم های لیگ جزیره مواجه شده و منچسترسیتی سخت به دنبال جذب او است. اوبامیانگ اما تاکید کرد تنها به خاطر رئال مادرید حاضر است دورتموند را ترک کند.

اوبامیانگ در گفت و گویی که با کانال تلویزیونی ZDF آلمان داشت، در این مورد اظهار کرد: تنها یک باشگاه می تواند من را مجبور به جدایی از دورتموند کند و آن رئال مادرید است. پیشنهاد هیچ باشگاه دیگری را قبول نخواهم کرد و در دورتموند باقی خواهم ماند. تاکید می کنم تنها به یک شرط از دورتموند جدا می شوم و آن این که پای رئال مادرید در میان باشد.

اوبامیانگ تا سال 2020 با دورتموند قرارداد دارد اما با توجه به سخنانی که بر زبان آورده، احتمال پیوستن او به رئال بسیار زیاد است و چه بسا در روزهای باقی مانده از فصل جابه‌جایی تابستانی راهی این تیم شود؛ به ویژه این که کریم بنزما در چند سال حضورش در رئال عملکرد خوبی از خود نشان نداده و با انتقادهای زیادی مواجه شده است.
 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rlrgb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هت تریک نقل و انتقالاتی بارسا برابر رئال