تاریخ انتشار: 1395/05/04 15:10
کد خبر: 272002

به استقلال گل بزنیم شادی معروفم را انجام نمی دهم

مربی تیم فوتبال نفت تهران گفت:هر تیمی ترجیح می دهد با استقلال بدون رحمتی بازی کند.

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، بهزاد غلامپور درباره دیدار تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: سال گذشته که در صبا بودیم، آخرین بازی فصل مان با استقلال بود و امسال هم که در نفت هستیم، اولین بازی سال مان با استقلال است. در واقع ما با استقلال تمام کردیم و با استقلال آغاز می کنیم تا خیلی زود دیدارها تازه شود.

مربی تیم نفت تهران در خصوص بازی استقلال و نفت و ویژگی های این بازی نیز گفت: این بازی می تواند یکی از بازی های با کیفیت لیگ باشد. درست است که تیم ما خیلی دیر شروع کرد و تنها با پانزده شانزده جلسه تمرین به این دیدار می آییم، اما علی دایی قبلا هم چنین تجربه ای داشته. حتی شرایط سال پیش ما در صبا سخت تر از این هم بود.

وی در پاسخ به این سئوال که اگر تیم نفت در این بازی گل بزند آیا آن شادی های گل معروفت را انجام می دهی یا خیر گفت: هرگز این کار را نمی کنم.من استقلالی هستم و امکان ندارد که برای گل زدن به استقلال شادی کنم.

غلامپور درباره غیبت مهدی رحمتی در این بازی گفت: رحمتی از جمله دروازاه بانان بزرگ کشور است که الان هم در شرایط خوبی به سر می برد. او عملی مرتکب شده و طبق قانون محروم شده است. نمی گویم که از محرومیت رحمتی خوشحالیم، اما این را می گویم که هر تیمی ترجیح می دهد با استقلال بدون رحمتی بازی کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27jbz6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خداحافظی آقای گل استقلال، در پایان فصل