تاریخ انتشار: 1395/05/04 16:02
کد خبر: 271985

بیرانوند باید از حاشیه‌ها دوری کند تا موفق شود

دروازه‌بان پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است دروازه‌بان جدید این تیم توانایی‌های فنی بالایی دارد
بیرانوند باید از حاشیه‌ها دوری کند تا موفق شود

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، نادر باقری با اشاره به قابلیت‌های فنی علیرضا بیرانوند تصریح کرد: طی سال‌های گذشته بیرانوند پیشرفت قابل قبولی داشته و توانسته است جدا از درخشش در نفت تهران، به تیم ملی هم برسد.

وی افزود: من تصور می‌کنم بیرانوند در پرسپولیس هم می‌تواند دروازه‌بان موفقی باشد به شرط آنکه خیلی زود با شرایط باشگاه پرسپولیس و بازی در این تیم بزرگ کنار بیاید. بالاخره پرسپولیس بزرگ‌ترین تیم ایران است و هر بازیکنی که به این تیم می‌آید، مورد توجه قرار می‌گیرد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که دو فصل قبل مربی گلرهای این تیم نیز بود، ادامه داد: همین حالا هم می‌بینیم که عکس‌های بیرانوند در رسانه‌های مختلف منتشر می‌شوند و با اینکه هنوز برای پرسپولیس بازی نکرده، اما هزار برابر بیشتر از سال‌های قبل شهرت و محبوبیت دارد. این بازیکن باید خودش را آماده افزایش محبوبیت‌ها کند و فکر و ذکرش کمک به پرسپولیس باشد.

باقری در پایان تصریح کرد: در سال‌های گذشته نیز پرسپولیس گلرهای خوبی داشت، ولی همه آنها به خاطر اینکه اسیر حواشی شدند، اُفت کردند. به‌هر حال بیرانوند امید اول پرسپولیسی‌هاست و باید بتواند از پس این وظیفه بزرگ یعنی حراست از دروازه تیم برآید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mdlob

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قراردادهای اشتباه و ضررهای میلیاردی به سرخابی ها