تاریخ انتشار: 1395/05/04 16:14
کد خبر: 271978

الاردایس: اولویتم صعود به جام جهانی روسیه است

سرمربی تیم فوتبال انگلیس هدف اصلی خود با این تیم را صعود به جام جهانی 2018 روسیه اعلام کرد
الاردایس: اولویتم صعود به جام جهانی روسیه است

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، پس از نمایش ضعیف انگلیس در یورو 2016، اتحادیه فوتبال این کشور در نهایت سم الاردایس را به عنوان سرمربی جدید این کشور معرفی کرد.

الردایس امروز (دوشنبه) در اولین نشست خود به عنوان سرمربی تیم فوتبال انگلیس گفت: در حال‌ حاضر مهم‌ترین موضوع برای من این است که بتوانم برنامه‌هایی که در اتحادیه فوتبال انگلیس ارائه دادم را در تیم فوتبال انگلیس اجرا کنم. برنامه جامع و کاملی به اتحادیه فوتبال انگلیس ارائه دادم. امیدوار هستم در پیشبرد این اهداف در تیم ‌ملی موفق باشم.   می دانم فشار زیادی روی بازیکنان و اعضای کادر فنی برای نتیجه‌ گرفتن در تورنمنت‌ها وجود دارد.  می‌خواهیم این فشار را از روی بازیکنان برداریم و بتوانیم عملکرد مطلوبی در تورنمنت‌ها داشته باشیم.

سرمربی  تیم فوتبال انگلیس ادامه‌ داد: از حمایت‌های بی شماری که از من در چند روز گذشته شد، بی نهایت تشکر می‌کنم. در چند روز گذشته پیام‌هایی از طرف دوستان و مربیان لیگ برتری دریافت کردم که این پیام‌ها دلگرمی من را برای ادامه همکاری با فوتبال انگلیس بیشتر کرده است. طبیعی است بی نهایت خوشحال هستم که به عنوان سرمربی تیم ‌ملی فوتبال انگلیس انتخاب شدم. اولویتم صعود با انگلیس به جام جهانی است و در ادامه به دنبال نتیجه‌ گرفتن در جام جهانی هستم.

سرمربی جدید تیم ‌ملی فوتبال انگلیس در ادامه درباره وضعیت وین رونی و اینکه آیا این بازیکن کاپیتان تیم ‌ملی کشورش باقی خواهد ماند یا خیر نیز گفت:  اکنون خیلی زود است که در این زمینه صحبت کنیم. در حال‌ حاضر به این موضوع فکر می‌کنیم که تمام بازیکنان و کادر فنی جمع شوند و بتوانیم برای بازی‌های  تیم ‌ملی صحبت کنیم. آن زمان می‌توانیم درباره موضوع کاپیتانی و حضور بازیکنان در ترکیب صحبت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال انگلیس در پایان تاکید کرد: سامی لی، کمک مربی تیم ملی انگلیس از این به بعد خواهد بود. این دو زمانی که الردایس هدایت بولتون را بر عهده داشت همکاری داشتند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bo6x9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حمایت سر آلکس از آلاردایس