تاریخ انتشار: 1395/05/04 17:29
کد خبر: 271961

ویسی: باید در شروع لیگ برنده شویم/ 50 درصد قراردادهای تیم کمتر شده است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به اینکه نام‌ها فوتبال بازی نمی‌کنند گفت: بعضی‌ها فوتبال بازی می‌کنند و بعضی‌ها با فوتبال بازی می‌کنند
ویسی: باید در شروع لیگ برنده شویم/ 50 درصد قراردادهای تیم کمتر شده است

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی مقابل پدیده با اشاره به اینکه ترکیب هیچ کدام از تیم‌ها در هفته اول مشخص نیست، گفت: شروع لیگ همیشه برای همه تیم‌ها سخت است زیرا ترکیب هیچ کدام از تیم‌ها شناخته شده نیست. فردا نیز بازی خطرناکی در پیش داریم زیرا بازی خانگی است و باید شروع لیگ را برنده شویم و سعی کنیم سه امتیاز را در اصفهان نگه داریم.

وی در رابطه با قرارداد احسان حاج صفی و علی احمدی خاطرنشان کرد: با احسان حاج صفی صحبت کرده‌ایم اما هنوز قراردادی امضا نکرده‌ است. چند بار نیز سعی کرده‌ام با مدیر برنامه‌اش در آلمان تماس بگیرم ولی هنوز چیزی قطعی نشده است. علی احمدی نیز با توجه به کمتر شدن مبلغ قراردادش نسبت به سال گذشته، نتوانست بماند و همکاری‌اش را ادامه دهد.

سرمربی سپاهان با اشاره به کمتر شدن مبلغ تمام شده برای بسته شدن تیم نسبت به سال‌های گذشته افزود: جمع مبلغ قراردادهای ما نسبت به سال گذشته 50 درصد کمتر شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mdlmb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تکلیف حاج صفی چه شد؛ اروپا یا سپاهان؟