تاریخ انتشار: 1395/05/05 10:17
کد خبر: 271818

رضایی: در رختکن تراکتور دعوا نشد/ به دنبال حاشیه سازی نباشید

مربی تیم تراکتورسازی اعتقاد دارد برخی افراد دنبال حاشیه سازی برای تیمش هستند
رضایی: در رختکن تراکتور دعوا نشد/ به دنبال حاشیه سازی نباشید

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، رحمان رضایی، درباره تساوی تیمش مقابل استقلال خوزستان، اشتباهات فردی بازیکنان، امکانات ورزشگاه اختصاصی، شایعه درگیری در رختکن و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که در ادامه می خوانید:

 

آنطور که باید بازی نکردیم

ما در بازی با استقلال خوزستان دو بار از حریف جلو افتادیم. آنطور که باید بازی نکردیم و از موقعیت های خود نتوانستیم استفاده لازم را ببریم. به هر حال باید بتوانیم با پوشش نقاط ضعف خود در بازی های بعدی جبران کنیم. ضمن اینکه استقلال خوزستان هم تیم خوبی است اما قسمت نبود پیروز از زمین خارج شویم.

 

بدشانس بودیم

من فکر می کنم کمی بدشانسی هم نصیب بازیکنان ما شد. ما اشتباه خاصی نداشتیم اما راحت گل خوردیم. در صحنه پنالتی هم توپ ناخواسته به دست مدافع ما خورد. شاید می شد روی گل اول استقلال خوزستان پوشش بهتری داده شود اما به هر حال فوتبال همین است.

 

ورزشگاه اختصاصی کم و کسری دارد

ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی زمین تمرین تیم ما است. این ورزشگاه کم و کسری هایی دارد که از نظر قانونی برگزاری مسابقه در آن درست نیست. نکته غافلگیر کننده برای ما این بود که مسئولان اینقدر سریع توانستند زمین را هرطور شده آماده برگزار بازی کنند اما متاسف هستیم که باید در چنین ورزشگاهی بازی کنیم. امیدوارم در اینده این مشکل حل شود و بتوانیم نتایج بهتری بگیریم.

 

برخی دنبال حاشیه سازی اند

متاسفانه برخی افراد دنبال حاشیه سازی برای تراکتورسازی هستند. هیچ درگیری در رختکن تراکتورسازی رخ نداد. همه بازیکنان از نتیجه به دست آمده ناراحت بودند اما دعوایی در کار نبود. تیم ما یکدل است که با کنار زدن حواشی به نتایج خوبی برسد. مطمئن باشید این حاشیه سازی ها هم به جایی نمی رسد.

 

به دنبال قهرمانی هستیم

هدف اول ما در این فصل کسب عنوان قهرمانی است. انشاءالله در آینده شرایطمان بهتر می شود و با کسب جام هواداران را خوشحال می کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rlv9y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قلعه‌نویی: نتیجه‌مان مقابل استقلال خوزستان اصلاً خوب نبود