تاریخ انتشار: 1395/10/29 00:20
کد خبر: 235184

نقشه بعدی برانکو؛ استفاده از الگوی کلوپ!

نقشه بعدی برانکو؛ استفاده از الگوی کلوپ!

به گزارش فرتاک ورزشی،قراردادن فرشاد احمدزاده در سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس، آزمایش محکوم به شکست برانکو ایوانکوویچ در مسابقه هفته گذشته با سایپا بود .بعد از مصدومیت ربیع‌خواه، سرمربی قرمزها تصمیم گرفت با یک نقشه عجیب، فرشاد را از هافبک راست به مدافع چپ تبدیل کند و به جای مدافع مصدوم تیمش، علی علیپور را به ترکیب بفرستد. نتیجه این ریسک، در دقیقه 55 مسابقه مشخص شد. فرشاد در جدال با بازیکن جوان سایپا ناکام ماند و بعد از برهم زدن تعادل او، با کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد تا هم مسابقه با فولاد را از دست بدهد و هم ثابت کند که انتخاب مناسبی برای این بخش از زمین نیست. نقشه بعدی برانکو، فرستاد حسین ماهینی به سمت چپ خط دفاعی و قراردادن صادق محرمی جوان در جناح راست بود. اتفاقی که به احتمال فراوان در نبرد فردا با فولاد خوزستان نیز تکرار خواهد شد.

در غیاب ربیع‌خواه که گزینه اصلی برانکو برای سمت چپ خط دفاعی به شمار می‌رود، محمد انصاری بیشتر از هر بازیکن دیگری برای بازی در این پست توانایی دارد اما ایوانکوویچ در طول فصل بارها و بارها ثابت کرده که قصد ندارد در هیچ پست دیگری به جز دفاع میانی به انصاری بازی بدهد و نقش ستاره جوان تیمش را در دستخوش تحول کند. به نظر می‌رسد برای سومین بار در طول فصل، حسین ماهینی این هفته در پست غیرتخصصی دفاع چپ برای پرسپولیس به میدان خواهد رفت. مصدومیت رامین رضاییان و دوری ادامه‌دار او  از ترکیب پرسپولیس، شانس بازی را در اختیار یکی از مهره‌های جوان تیم قرار خواهد داد. صادق محرمی که در طول فصل چند بار به عنوان بازیکن جانشین در ترکیب تیم قرار گرفته، حالا با یک آزمون بزرگ روبرو خواهد شد و احتمالا برای اولین بار فیکس‌شدن را تجربه خواهد کرد.

برانکو که این هفته مسابقه منچستریونایتد و لیورپول را تماشا کرده، احتمالا برای پست دفاع راست از الگوی یورگن کلوپ استفاده خواهد کرد. کلوپ در مسابقه حساس در اولدترافورد به جای کلاین مصدوم، از یک بازیکن جوان به نام آرنولد استفاده کرد. بازیکنی که البته درخشان ظاهر نشد و اشتباهات زیادی داشت اما در یک بازی بزرگ، تجربه‌ای فوق‌العاده برای آینده به دست آورد. حالا محرمی نیز که در طول فصل چندان مورد استفاده قرار نگرفته، به این تجربه گرانبها در زمین سخت اهواز نیاز دارد. امتیاز او نسبت به الکساندر آرنولد، سابقه بازی‌اش در لیک برتر با پیراهن یک تیم دیگر است. صادق در ملوان، سیمای یک جوان مستعد را به نمایش گذاشته و در فهرست خرید پرسپولیس قرار گرفته و همه این هفته‌ها، در انتظار چنین فرصتی مانده است تا شاید به ترکیب پرسپولیس وارد شود و از این ترکیب، تکان نخورد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2la7l8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نکته فوق العاده راجع به هم پستی رقیب: مگویان/ ماهینی؛ متهم ردیف دوم!