تاریخ انتشار: 1395/05/05 18:46
کد خبر: 271710

عذرخواهی دانشگر از دایی

محمد دانشگر بازیکن مغضوب تیم فوتبال نفت تهران پس از غیبت در تمرینات و اردوی پیش از بازی استقلال با معذرت خواهی به تمرینات این تیم برگشت.

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، دانشگر که به دلیل اختلاف با مسئولان باشگاه از حضور در اردوی تیم خودداری کرده بود در صحبت با علی دایی اعلام کرده اشتباه کرده و چون فشار زیادی روی او بوده قادر به تمرین کردن نبوده است. وی در این باره گفت به من قول داده بودند مبلغ قراردادم زیاد شده و یکی از بندهای آن هم اصلاح شود اما به آن عمل نشد و در آن شرایط یک تصمیم عجولانه گرفتم و به تمرین نیامدم چون اگر در تمرینات حاضر می شدم احتمال داشت مصدوم شوم.

دانشگر که حرف و حدیث ها و شائبه های زیادی درباره غیبت او در این مسابقه مطرح شده در واکنش می گوید فقط دو بار برای هر بازیکن پیش می آید مقابل استقلال و پرسپولیس بازی کند و من برای این بازی که پخش مستقیم داشت سرشار از انگیره بودم. خودم هم نمی دانم چرا در شرایط بد روحی چنین تصمیمی گرفتم.

علی دایی با وجود دلخوری از بازگشت دانشگر استقبال کرده و به او اعلام کرده با توجه به اینکه بازیکن جوانی هستی و می دانم در آن شرایط خاص اشتباه کردی نمی خواهم به فوتبالت لطمه ای بخورد و به تمرینات برگرد اما در عین حال نباید این کار را می کردی و کمیته انضباطی باشگاه باید در این مورد تصمیم بگیرد.

گفتنی است برخی از بازیکنان نفت برای بازگشت دانشگر به تمرینات نزد علی دایی وساطت کردند و مسئولان باشگاه هم پیش از آغاز تمرین امروز موافقت علی دایی را برای بازگشت دانشگر به تمرینات جلب کردند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j9v8p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غیبت عجیب دانشگر در اردوی نفت پیش از بازی استقلال/ دایی برخورد می‌کند