تاریخ انتشار: 1395/05/06 17:56
کد خبر: 271567

استقلال را در اهواز می بریم/ اشتباهم را جبران می کنم

کاپیتان تیم فوتبال استقلال خوزستان تأکید کرد اشتباه فاحشی را که در بازی مقابل تراکتورسازی داشته است،‌ جبران می‌کند
استقلال را در اهواز می بریم/ اشتباهم را جبران می کنم

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، محمد طیبی درمورد اشتباهی که انجام داد تا ادینهو گل اول بازی تراکتورسازی - استقلال خوزستان را به‌ثمر برساند، گفت: به‌هیچ عنوان فکر نمی‌کردم چنین اشتباهی انجام دهم و واقعاً از هواداران استقلال خوزستان و بازیکنان و مربیان عذرخواهی می‌کنم. به‌دلیل شرکت در مراسم انتخاب بهترین‌های فوتبال، استراحت کافی نداشتم و این موضوع در عملکرد من تأثیرگذار بود. البته نمی‌خواهم بهانه بیاورم و قطعاً  آن اشتباه را جبران می‌کنم.

وی در مورد تساوی مقابل تراکتورسازی عنوان کرد: ما بازی حساب‌شده‌ای انجام دادیم. گرفتن یک امتیاز در تبریز اصلاً نتیجه بدی نیست. فراموش نکنید که مقابل یکی از مدعیان جدی قهرمانی بازی می‌کردیم و خوشحالم که بازی خوبی انجام دادیم. این مساوی برای شروع بد نبود، ولی حالا باید به فکر بازی با استقلال باشیم.

تیم فوتبال استقلال خوزستان در مورد تقابل تیمش با استقلال تهران در هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: بازی بسیار سختی در پیش داریم، چرا که استقلال تیم پرقدرتی است. آنها مدعی قهرمانی هستند و طبیعتاً می‌خواهند در اهواز به پیروزی برسند، اما ما به‌دلیل میزبانی محکوم به شکست استقلال هستیم. امیدوارم در نهایت نتیجه دلخواه را کسب کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vp6nj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کریمی بازی با استقلال خوزستان را از دست می‌دهد