تاریخ انتشار: 1395/05/07 20:52
کد خبر: 271361

پورحیدری: سه جلسه در روز تمرین کردیم تا قهرمان آسیا شدیم

سرپرست باشگاه استقلال می گوید برای قهرمانی در آسیا سه نوبت در روز تمرین کردیم.
پورحیدری: سه جلسه در روز تمرین کردیم تا قهرمان آسیا شدیم

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، منصور پورحیدری در بیست و پنجمین سالگرد استقلال در آسیا، در این باره گفت: بازیکنان ما پیش از حضور در این مسابقات انگیزه بسیار بالایی داشتند. پس از حضور در مرحله مقدماتی، بازیکنان به اردوی ساری رفتند و به یاد دارم که در این اردو برای موفقیت تیم روزانه گاهی سه جلسه تمرینی برگزار می کردیم تا آماده به مرحله نهایی بریم.

وی افزود: شرایط آب و هوایی ما در این اردو نزدیک به شرایط بنگلادش بود و ما در شهر ساری بعضی روزها تمرینات را زیر باران برگزار کردیم. پورحیدری در پاسخ به این سوال که آیا فوتبال ایران همچنان می تواند به این عناوین دست پیدا کند، تصریح کرد: چرا قهرمان آسیا نباشیم؟ با برنامه ریزی به همه چیز می توان رسید. ما در آن سالها تیم را برای قهرمانی بستیم و توانستیم به قهرمان برسیم. سال بعد نیز در حالیکه قلعه نویی، بیانی و نامجو مطلق را نداشتیم در ضربات پنالتی به الهلال باختیم و دوم شدیم.

سرپرست باشگاه استقلال در پایان گفت: اعتقاد دارم همین تیم کنونی استقلال بدون هیچ تعصبی با برنامه ریزی مناسب می تواند در آسیا عنوان کسب کند. بچه ها باید انگیزه و تفکر قهرمانی در آسیا داشته باشند تا بتوانیم به این عناوین دست یابیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mdvqb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



شعار علیه پرسپولیس در تمرین استقلال