تاریخ انتشار: 1395/05/09 12:33
کد خبر: 271088

خطر مصدومیت و چالش جدید منصوریان

استقلال در دیدار اول خود نشان داد که با چالش‌هایی مواجه است که نگرانی‌ها برای کادر فنی و هواداران این تیم را بوجود آورده است. این نگرانی‌ها در خط دفاعی برای شاگردان منصوریان بیشتر است.
خطر مصدومیت و چالش جدید منصوریان

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، اشتباه کنعانی زادگان و فرصت دادن او به ارسلان مطهری در دیدار استقلال و نفت بسیاری از کارشناسان را متوجه قلب دفاع استقلال کرد، هرچند که این تیم هنوز تا تیم شدن زمان لازم دارد اما در دیدار اول قلب دفاع استقلال همه را نگران کرد مخصوصا بعد از اینکه مگویان هم کند نشان داد و در مواجهه با سرعت ضعیف نشان داد.

در واقع منصوریان با چالشی مواجه شده که چندان ساخته دست خودش نبوده است چرا که اولویت های اول و دوم او کنعانی زادگان و دیگر بازیکنان قلب دفاع نبودند.

در دفاع چپ و راست هم منصوریان با چالش هایی مواجه شد چون نه نورافکن بازیکن فوق العاده ای بود و نه غفوری توانست  نظر منصوریان را در این بازی جلب کند.

با همه این احوال باید تاکید کرد که منصوریان حداقل در قلب دفاع تقصیر کمتری دارد چون اولویت او برای قلب دفاع سیدجلال حسینی بود و پس از آن پادوانی که نهایتا رسید به کنعانی‌زادگان.

البته در دفاع راست فخرالدینی که از استقلال به نفت رفته بود ۹۰ دقیقه تمام به استقلال فشار آورد اما وریا غفوری که جانشین فخرالدینی در استقلال بود  خیلی زود از بازی بیرون رفت که این خود آمار معلوم و مشخصی است که حداقل فعلا منتج به برداشت اشتباه استقلال می شود.

از سوی دیگر در دفاع استقلال یک نکته دیگر هم وجود داشت که کمتر کسی آن را دید. آن نکته این بود که هم کنعانی زادگان و هم حسین حسینی هر دو از ملوان به استقلال آمده بودند، ملوانی که به دسته اول با همین مدافع و دروازه بان سقوط کرده است.

با همه این موارد باید تاکید کرد که قلعه دفاع استقلال برج و باروی درست و محکمی حداقل روی کاغذ و در این مقایسه ها ندارد و می تواند در طول فصل مربی  و هوادارانش را آزار بدهد و حداقل اینکه پتانسیل این موضوع را دارد مگر اینکه منصوریان این خط را از این شواهد و آمار دور کند.

برای قضاوت نهایی البته باید استقلال خوزستان  و استقلال در هفته دوم را هم دید اما در هفته اول که نفت بارها به راحتی از خطوط استقلال عبور می کرد و بارها حسین حسینی با دفع توپ - و نه جمع کردن – مانع از گل شدن آن شد.

در هر صورت کنار گذاشتن حنیف عمران زاده و نگه داشتن حاج محمدی که در تمام سال قبل  ذخیره حنیف بود و همچنین کنعانی زادگانی که از ملوان سقوط کرده با کشمکش بسیار زیاد با پرسپولیس به این تیم آمده منتقدانی دارد که برای پاسخگویی به آنها باید کمی صبر کرد و روش های منصوریان را دید.

البته بازگشت کاپیتان سیدمهدی رحمتی می تواند این امیدواری را بوجود بیاورد که استقلال در دیدار دومش بتواند مستحکم تر از دیدار اول کار کند و اشتباهاتش به حداقل برسد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pjkvd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان: در تیمش هیچ بازیکنی حاشیه امنیت ندارد.