تاریخ انتشار: 1395/05/09 16:28
کد خبر: 271045

ستاره استقلال چگونه پرسپولیسی شد؟

مدیر فنی آکادمی استقلال گفت:وظیفه دارم که در آکادمی استقلال ساختار سازی کنم
ستاره استقلال چگونه پرسپولیسی شد؟

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، رضا جلولی درباره انتخابش به عنوان مدیرفنی آکادمی استقلال اظهار داشت: اگرچه هنوز نه حکمی گرفتم و نه قراردادی بستم، اما با صحبت های شفاهی که ب ورمزیار که از دوستان قدیمی ام است داشتم، این وظیفه را بر گردن گرفتم.

وی درباره اینکه  با حفظ سمت جانشین علی سامره در تیم امید استقلال شده و قرار است سرمربی امیدها هم باشد گفت: فعلا  قرار نیست من جانشین علی سامره باشم. بلکه تنها قراری که داریم این است که تا مشخص شدن جانشین سامره بر تمرین امید ها نظارت داشته باشم.

مدیر فنی آکادمی آبی ها در خصوص وظایفش گفت: من وظیفه دارم که در آکادمی استقلال ساختار سازی کنم.فکر می کنم کمبود ساختار بزرگ ترین نقص آکادمی استقلال است.

جلولی خاطرنشان کرد: ما بازیکنان خوبی در تیم های پایه استقلال داشتیم که به دلیل نبود ساختار، این بازیکنان تبدیل به ستاره دیگر تیم ها شدند. نمونه بارز آن نیز محمد انصاری است. بازیکنی که در تیم های پایه استقلال رشد کرد و تا حد یک ستاره پیش رفت اما امروز ستاره تیم پرسپولیس است. یکی دو بار به مظلومی گفتم که انصاری را بیاورد و از او استفاده کند، اما او حرف های مرا جدی نگرفت. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xrabb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


به حق چیزهای نشنیده!منصوریان می خواهد با پرسپولیس "توافق خاموش" کند!

خداوند به فروزان رحم کرد +عکس
در بازی دوستانه خونه به خونه با پرسپولیس؛