تاریخ انتشار: 1395/05/10 13:41
کد خبر: 270875

کنفرانس خبری/ واکنش برانکو به بازگشت رضاییان به پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد، دروازه بان جدید این که جانشین لوبانف ازبکستانی خواهد شد، در ۴۸ ساعت آینده مشخص می‌شود.
کنفرانس خبری/ واکنش برانکو به بازگشت رضاییان به پرسپولیس

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: فردا بازی با فولاد را خواهیم داشت، دیداری که همیشه نتیجه آن نامشخص بوده است. یکی از تیم‌هایی که در پنج سال اخیر همیشه جزو موفق‌ترین تیم‌های لیگ بوده، فولاد است. فولادی‌ها در چند سال گذشته همیشه به‌طور مرتب در آسیا هم حضور داشته‌اند.

حق نداریم به چیز دیگری غیر از بزرگی پرسپولیس فکر کنیم

وی در ادامه افزود:  در آخرین دیداری که با این تیم داشتیم، با حساب یک بر صفر برنده شدیم، اما طبیعی است که نتیجه برای هر دو تیم نامشخص است. البته فولاد استارت خوبی در لیگ نداشت و بازی اول را واگذار کرد، اما در دیدار مقابل ما به‌دنبال جبران است. فولاد یک تیم موتوریک و تهاجمی است که مربی‌اش را عوض کرده و به‌دنبال بهتر شدن است. کاملاً واقف هستیم که هیچ دیداری آسان نیست و ما بعد از کسب سه امتیاز مقابل سایپا، فردا می‌خواهیم سه امتیاز از فولاد بگیریم. باید بگویم از مسئولیت گزینه قهرمانی بودن شانه خالی نمی‌کنیم و حق نداریم به چیز دیگری غیر از بزرگی پرسپولیس فکر کنیم.

وظیفه خود می‌دانیم هم زیبا بازی کنیم و هم نتیجه بگیریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به بزرگی تیمش یادآور شد: ما به‌دلیل اینکه تیم بزرگی داریم و هواداران‌مان از ما انتظار دارند وظیفه خود می‌دانیم که هم بازی زیبایی انجام داده و هم نتیجه خوبی کسب کنیم تا بتوانیم شادی را به هواداران‌مان هدیه کنیم. هواداران ما فوتبال را خوب می‌فهمند و آنها پیروزی و بازی زیبا را با هم می‌خواهند.

وضعیت کامیابی‌نیا و امیری در تمرین امروز مشخص می‌شود

برانکو با اشاره به وضعیت تیمش برای دیدار مقابل فولاد خوزستان گفت: همان‌طور که می‌دانید ما همچنان آرام‌طبع را در اختیار نخواهیم داشت و از سوی دیگر کمال کامیابی‌نیا و وحید امیری مصدومیت مختصری را از دیدار مقابل سایپا به یدک می‌کشند و در تمرین امروز خواهیم دید که چقدر برای بازی آماده خواهند بود، اما بدون توجه به این مسائل آمادگی کافی را داریم که برای بازی مقابل فولاد آماده شویم و همه بازیکنان می‌توانند به تیم کمک کنند.

از داوری بیشترین ضرر را دیدیم اما نه اعتراضی کردیم و نه شکایتی

وی درباره اینکه سعداوی گفته بود پرسپولیسی‌ها داور مسابقه را تغییر داده‌اند، گفت: اصلاً نمی‌دانم ماجرا چیست! سال گذشته تیمی که بیشتر از سایرین دچار ضرر شد پرسپولیس بود، اما نه اعتراضی کردیم و نه شکایتی. من همیشه این را گفته‌ام که نسبت به داوران اعتماد دارم و می‌دانم اشتباه برای هر کسی وجود دارد. من به تمرین و بازی بهتر فکر می‌کنم.

اعلام رقم قراردادها غیرحرفه‌ای بود و نمی‌تواند برای فوتبال ایران خوب باشد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سؤالی در مورد افشای رقم قراردادهای مربیان و بازیکنان لیگ برتری تصریح کرد: طبیعی است این مسائل برای هر بازیکن یا مربی شخصی باشد. من نمی‌دانم با اجازه چه کسی این قراردادها افشا شد! دو روز قبل هم گفتم دلیل برای شرمسازی یا ترس ندارم اما همسر من هم نمی‌داند قراردادم چقدر است. البته او فارسی هم بلد نیست، اما به‌هرحال این موضوع کاملاً غیرحرفه‌ای بود و برای فوتبال ایران نمی‌تواند خوب باشد. ما با این اقدامات برای افراد مشکل می‌سازیم. این مسائلی است که می‌شود در موردش شکایت کرد.

بازیکنان خیلی خوب و با کیفیتی داریم و از همه چیز راضی‌ام

برانکو در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه آیا بر سر جذب برخی بازیکنان با کادر مدیریتی دچار اختلاف شده‌اید، گفت: دیگر الان بازی‌ها شروع شده است و ما کادر بازیکنان را تکمیل کرده‌ایم، ولی نمی‌دانم چرا هنوز این سؤالات از ما می‌شود! وقتی قبلاً توضیح کامل دادم که حتی یک بازیکن هم بدون مشورت با من وارد باشگاه نشده‌ است، چرا دوباره این سؤالات را می‌پرسید؟! ما برخی بازیکنان را نتوانستیم جذب کنیم. رضاییان دوست داشت بیرون از ایران بازی کند، برخی هم شرایط‌شان فراهم نشد. من از کادر بازیکنانم راضی هستم و امروز هم نمی‌دانم چه کسی را جذب کنم، چون از همه چیز رضایت دارم. ما بازیکنان خیلی خوب و با کیفیتی داریم که سطح فوتبال ایران را بالا نگه داشته‌اند.

جانشین لوبانف در 48 ساعت آینده مشخص می‌شود

وی در خصوص جدایی لوبانف افزود: بار دیگر از او به‌خاطر خدماتی که در این مدت به ما ارائه کرد، تشکر می‌کنم. او ملی‌پوش ازبکستانی است و مشکلات شخصی داشت. لوبانف به من گفت اگر امکانش است او را آزاد کنیم. ما می‌دانستیم که دست تنها می‌مانیم، اما این کار را انجام دادیم. آقای طاهری هم شخصیت انسانی خود را نشان داد و امکان جدایی لوبانف را به خاطر مشکلاتی که داشت فراهم کرد. اگر لوبانف نمی‌رفت چند درصد آمادگی روحی داشت که ما را همراهی کند. به هر حال در 48 ساعت آینده جایگزین این بازیکن را معرفی می‌کنیم، همچنین درویش‌وند هم کیفیت بالایی دارد.

واکنش برانکو به بازگشت رضاییان؛ تیمم را بسته‌ام

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره شایعه بازگشت رامین رضاییان به این تیم اضافه کرد: یک جوری از من سؤال می‌شود که انگار دعوایی بین ما صورت گرفته است، در حالی که این بازیکن تصمیم گرفت زندگی ورزشی خود را خارج از کشور ادامه دهد و رشد کند، من هم برایش آرزوی بهترین‌ها را کردم. او بازیکنی ملی‌پوش و جاه‌طلب است. سال قبل پنج گل برای تیم من زد و ارزشش را نشان داد، اما امروز تیم را بسته‌ایم و طبق مقررات نمی‌توانیم بیشتر از 18 بازیکن بزرگسال  و در مجموع 25 بازیکن را جذب کنیم.

انصاری بازیکنی ارزشمند و قابل احترام است

برانکو در خصوص وضعیت ساسان انصاری و اینکه چرا از این بازیکن در بازی اول استفاده نشد و آیا به او اعتقادی ندارد، گفت: ساسان انصاری بازیکنی است که من او را می‌خواستم و خودم از مدیریت باشگاه خواهش کردم که با این بازیکن قرارداد امضا شود. بازیکنی بسیار قابل احترام و ارزشمند و بسیار حرفه‌ای است. قطعاً این بازیکن مورد استفاده قرار خواهد گرفت، اما اینکه در بازی فردا بازی کند یا نه معلوم نیست با این حال من از او راضی‌ام. انصاری بازیکن خوبی است.

جدایی گولچ هنوز قطعی نیست

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا قرار است گولچ از پرسپولیس جدا شود و گویا او درخواست جذب دویکوویچ را برای جانشینی لوبانف داده و باشگاه هنوز اقدامی صورت نداده است، تصریح کرد: گولچ بازیکنی باتجربه است که در لیگ قهرمانان آسیا بازی کرده. او بازیکن ما خواهد بود، اما اینکه چه اتفاقی قرار است رخ بدهد، مشخص نیست. من نمی‌گویم که او پیشنهادی دارد اما اینکه بخواهد از جمع ما جدا شود هنوز قطعی نیست و تا آن زمان بازیکن ما خواهد بود. درباره دروازه‌بان هم باید بگویم تا 48 ساعت آینده وضعیت مشخص خواهد شد اما نمی‌دانم دویکوویچ را از کجا‌ آورده‌اید!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این مسئله که دویکوویچ دروازه‌بان تیم ملی بوسنی است که فصل گذشته در تیم سایپا فعالیت داشته و او این دروازه‌بان را برای جانشینی لوبانف به باشگاه معرفی کرده است، گفت: بله می‌دانیم که دویکوویچ ملی‌پوش تیم ملی بوسنی است و فصل گذشته هم در سایپا بود، اما نمی‌دانم این خبر را از کجا آوردید. همانطور که گفتم همه چیز تا 48 ساعت آینده مشخص خواهد شد.

پیشنهادهای زیادی در خصوص جذب دروازه‌بان به باشگاه رسیده است

برانکو در واکنش به اظهارات خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه گویا مدیربرنامه‌های این بازیکن در باشگاه حاضر شده و اعلام کرده پرسپولیسی‌ها دویکوویچ را می‌خواهند، عنوان کرد: تا جایی که من می‌دانم مدیربرنامه‌های او آلمانی است و مدیربرنامه ایرانی ندارد. همان‌طور که گفتم تا 48 ساعت آینده وضعیت مشخص خواهد شد و اکنون هم پیشنهادهای زیادی در خصوص جذب دروازه‌بان به باشگاه رسیده است.

هدف ما در هر 3 جبهه پیش‌رو حداکثری است

وی درباره اینکه پرسپولیس باید در سه جبهه بجنگد و با توجه به اینکه هواداران از پرسپولیس انتظار قهرمانی دارد نمی‌ترسد تیمش از نظر بدنی دچار اُفت شود، خاطرنشان کرد: ما از اینکه باید در سه جبهه بجنگیم نمی‌ترسیم. کادر 25 نفره‌ای از بازیکنان در اختیارم است که در بازی با سایپا بازیکنان باکیفیتی چون ساسان انصاری، مهدی طارمی، بازیکنان اوکراینی و صادق محرمی را روی نیمکت داشتم و این بازیکنان کادر خوبی را تشکیل دادند، هدف ما در هر سه جبهه حداکثری است و این را هم می‌دانیم که کار آسانی نداریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره میزان مصدومیت آرام‌طبع و اینکه چند روز پیش گفته بود او تا سه هفته نمی‌تواند پرسپولیس را همراهی کند و اکنون می‌گوید وضعیتش برای بازی فردا مشخص نیست و ممکن است زودتر برسد، افزود: آرام‌طبع روز گذشته به تمرین آمد و امروز هم باید MRI دیگری بگیرد تا وضعیتش مشخص شود. درست است او یک بازی را از دست داده اما این را هم باید در نظر بگیریم که 15 روز تمرینی نداشته است.

منبع: افکار نیوز


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48kv5m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بدون قهر و ناز، ستاره های همیشگی پرسپولیس