تاریخ انتشار: 1395/05/12 10:24
کد خبر: 270511

حضور ناگهانی بازرسان وزارت ورزش در باشگاه استقلال/ شاید برای بررسی قراردادها!

در حالی که تازه یک هفته بود که سومین ذی حسابی به باشگاه استقلال آمده بود، روز گذشته بازرسان ویژه وزارت ورزش و جوانان به صورت ناگهانی حساب‌ها را تحویل گرفتند و کنترل آنها را شروع کردند
حضور ناگهانی بازرسان وزارت ورزش در باشگاه استقلال/ شاید برای بررسی قراردادها!

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، حوالی ظهر روز گذشته بود که یک تیم ویژه بازرسی بی خبر وارد باشگاه استقلال شد و مستقیم به دفتر ذی حسابی رفت. ذی حساب در واقع ناظر و کنترل کننده ای است که وزارت اقتصاد و دارایی به ارگان ها معرفی می‌کند اما نفری که به عنوان ذی حساب تنها یک هفته بود که به باشگاه معرفی شده بود و البته سومین ذی حساب معرفی شده به باشگاه طی سه سال اخیر بود، پس از گذشت دقایق کوتاهی از این جلسه از کارمندان باشگاه خداحافظی کرد و رفت!

نکته مهم اما این است که تیم بازرسی ویژه وزارت ورزش قراردادها را تحت بررسی قرار داده و گفته می‌شود که قرار است از قراردادهای بازیکنان گران‌ترین تیم لیگ بکاهند.

اینکه آیا چنین چیزی عملی شود یا خیر مشخص نیست اما نوع کنترل ضربتی قراردادها بدون اطلاع قبلی توسط وزارت ورزش بحثی دیگر است. این اقدام اگر در راستای شفاف سازی باشد اتفاق خوبی است اما در قراردادها بعید است چیزی بیشتر از آنچه که به سازمان لیگ ابلاغ شده، نوشته شده باشد.

باید دید نتیجه بررسی اولیه چیست و وزارت  چه تصمیم هایی بعد از بررسی  موشکافانه قراردادها خواهد گرفت و آیا از قراردادها کم می‌کند یا تغییراتی در زیر مجموعه افشارزاده به وی ابلاغ می‌شود؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kanvx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رحمتی: اندکی صبر، سحر نزدیک است