تاریخ انتشار: 1395/05/12 14:30
کد خبر: 270442

نگاهی به نیمکت تیم‌های لیگ یک/ یک مربی خارجی و یک نیمکت خالی!

فصل جدید رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور در حالی از 17 مرداد آغاز می شود که این فصل تنها شاهد حضور یک مربی خارجی در راس کادر فنی تیم های دسته اولی هستیم.
نگاهی به نیمکت تیم‌های لیگ یک/ یک مربی خارجی و یک نیمکت خالی!

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، وینگو بگوویچ که بعد از مربیگری در تیم های مس کرمان و مس رفسنجان حال حضور در دیگر تیم کرمانی یعنی گل گهر را تجربه خواهد کرد. جالب اینکه وینگو بگوویچ طی سال های حضور متمادی درتیم های دسته اولی تا اکنون حتی یک تیم را هم لیگ برتری نکرده است.

حضور محمد مایلی کهن و دو مربی که تا اکنون مربیگری در تیم های دسته اولی را تجربه نکرده اند در لیگ یک می تواند به جذابیت این بازی ها کمک کند. منصور ابراهیم زاده و مهدی تارتار.

منصور ابراهیم زاده که نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا با تیم ذوب آهن را در کارنامه افتخارات خود دارد هدایت تیم مس کرمان را برعهده گرفته  و مهدی تارتار بعد از 8 سال حضور مداوم در تیم های لیگ برتری در تلاش است با تیم پارس جنوبی جم به روزهای خوب مربیگری اش برگردد.

البته باید به این نکته اشاره کرد وی کمتر از یک هفته است سرمربی پارس جنوبی جم شده و بی شک فرصت کافی برای بدنسازی نداشته و طبیعتا نفرات خود را باید از بین بازیکنانی که بیرون مانده اند انتخاب کند.

فولاد یزد تنها تیمی است که سرمربی خود را انتخاب نکرده. البته هوشنگ کیا چند روزی است که فولاد را تمرین می دهد. به نظر می رسد استقلال اهواز و فجر سپاسی شیراز هم با محمد سجادی و بهرام شفیعی استارت خواهند زد.

این دو تیم پیش تر وعده انتخاب سرمربی را داده بودند اما به نظر می رسد با وجود مشکلات مالی با کادر تعیین شده از پیش بازی ها را شروع خواهند کرد.

کادر فنی تیم های دسته اولی در فصل 96-95

آلومینیوم اراک: (داوود مهابادی)، نساجی مازندران  (محمود فکری)، ملوان بندر انزلی(محمد مایلی کهن)، مس کرمان(منصور ابراهیم زاده)، مس رفسنجان (علی کلانتری)، گل گهر سیرجان(وینگو بگوویچ)، فولاد یزد (؟)، فجر سپاسی شیراز (بهرام شفیعی)، سپیدرود رشت (علی نظر محمدی)، راه آهن یزدان (مهدی پاشازاده)، خیبر خرم آباد (علی نیکبخت)، خونه به خونه مازندران (علیرضا مرزبان)، پارس جنوبی جم (مهدی تارتار)، بادران تهران (اکبر میثاقیان)، ایرانجوان بوشهر( محمود خرمزی)، اکسین البرز (فیروز کریمی)، استقلال اهواز (محمد سجادی)،  نفت مسجد سلیمان (سهراب بختیاری زاده)

منبع: سایت باشگاه مس کرمان

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rl5dw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رسمی/ لیگ یک به تاخیر نمی‌افتد