تاریخ انتشار: 1396/01/12 10:48
کد خبر: 220112

نعمتی: می خواهیم منشا را آقای گل کنیم

سیامک نعمتی بازیکن پیکان با یک پاس گل و گلزنی مقابل ماشین سازی یکی از بهترین بازیکنان زمین لقب گرفت .
نعمتی: می خواهیم منشا را آقای گل کنیم

سیامک نعمتی در توضیح اینکه پیکان روزهای پایانی 95 را با باخت پشت سر گذراند و در اولین بازی اش بعد از وقفه دو هفته ای توانست با 3 گل از سد ماشین سازی گذر کند گفت: خدا را شکر توانستیم این بازی را ببریم چون واقعا به سه امتیاز آن نیاز داشتیم و می خواستیم سال 96 را هم از نظر نفری و تیمی خوب آغاز کنیم تا سال خوبی داشته باشیم. ما در 2 بازی گذشته نتایجی که باید را کسب نکردیم اما با پیروزی در این بازی و کسب 3 امتیاز آن توانستیم آن نتایج را جبران کنیم. امیدوارم بتوانیم 5 بازی آینده مان را هم با برد به پایان برسانیم تا در نهایت رتبه خوبی در جدول به دست بیاوریم.


وی افزود: ما نتایج خوبی در نیم فصل دوم و علی الخصوص دو هفته گذشته نگرفته بودیم و واقعا نیاز مبرمی به 3 امتیاز این بازی داشتیم. البته سال 95 برای من و پیکان خوب بود به جز 2 هفته پایانی مان که با باخت مقابل حریفان به پایان رسید و با  اولین پیروزی در سال جدید کام تلخ مان شیرین شد.


پیش از این نعمتی گفته  بود کل مجموعه پیکان تلاش می کنند تا گادوین منشا آقای گل شود با پاس گل او و دبلی که منشا انجام داد حالا او 12 گله است و فاصله چندانی با آقای گل شدن ندارد، هافبک پیکان در پاسخ به این سوال می گوید: بله، منشا گل های خوبی تا به اینجا به ثمر رسانده و از این به بعد هم قصد داریم به او کمک کنیم تا تعداد گل هایش را افزایش دهد من هم با پاس گلم در این بازی به رسیدن او به صدر گلزنان کمک کردم. برای او آرزوی به ثمر رساندن گل های بیشتر و رسیدن به آقای گلی دارم.


او در خصوص مصاف با پرسپولیس هم تصریح کرد: با تیمی بازی داریم که از 5، 6 ملی پوش بهره می برد، بازیکنان خوبی دارد، از سرمربی قوی ای برخوردار است و صدرنشین لیگ برتر است. مطمئنا بازی سختی است اما ما صددرصد برای کسب سه امتیاز این دیدار به زمین می رویم ان شاءالله بتوانیم به هدفی که داریم دست پیدا کنیم و بتوانیم 3 امتیاز شیرین را از پرسپولیسی ها بگیریم.


نعمتی درباره گلزنی مقابل پرسپولیس می گوید: شرایط پیکان طوری است که ما ابتدا فقط به قصد پیروزی به میدان می رویم مهم نیست چه کسی گل می زند یا پاس گل می دهد. اگر فرصتی دست دهد سعی می کنیم از آن استفاده کنیم تا گلزنی کنم اما هدف اصلی کسب نتیجه است. دوست دارم گل های بیشتری به ثمر برسانم و می خواهم در بازی های آینده همین روند را ادامه دهم تا هم به تیم ام و هم خودم کمک کنم.


او در توضیح صحبت مجید جلالی درباره اینکه هدفگذاری باشگاه درابتدای فصل چیز دیگری بوده و حالا پیکان به کسب سهمیه آسیایی نزدیک شده است گفت: هدفگذاری باشگاه ابتدای فصل این بود پیکان در لیگ برتر بماند، اما اکنون بعد از گذر از این هدف و شرایطی که بتوانیم سهمیه کسب کنیم فراهم شده است. بچه با تمام توان برای رسیدن به این مهم تلاش می کنند اگر در 6 بازی آینده بتوانیم از سد حریفان عبور کنیم قطعا سهمیه آسیایی را به دست خواهیم آورد که این موضوع هم برای بازیکنان و هم باشگاه خوب خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lxqy8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکست خانگی آنژی درغیاب عزت‌اللهی

محمد خزایی: گل گهر مدعی اصلی صعود به لیگ برتر است
دروازه بان گل گهر سیرجان مطرح کرد؛