تاریخ انتشار: 1395/05/13 16:05
کد خبر: 270190

شکوری: هنوز با راه آهن قرارداد نبستم و فقط با تیم تمرین می کنم

کاپیتان راه‌آهن که از خونه به خونه به این تیم تهرانی پیوسته معتقد است در حال حاضر نباید درباره استقلال صحبتی انجام داد و به نظر او فعلا زمان انتقاد نیست و این تیم باید حمایت شود‌.
شکوری: هنوز با راه آهن قرارداد نبستم و فقط با تیم تمرین می کنم

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، شکوری در خصوص حضورش در راه آهن گفت: به راه آهن آمدم چون یک تیم ریشه‌دار و قدرتمند است، سال‌ها در سطح اول فوتبال ایران حضور داشته و پتانسیل برگشت مجدد به لیگ برتر را در اینجا مشاهده کردم. اما من تنها در کنار تیم تمرین می‌کنم و اگر  مسئولین باشگاه راه‌آهن به تعهداتشان عمل کنند با این تیم قرار خواهم بست.

وی در ادامه گفت: حضور پاشازاده در این تیم باعث شد که جدی‌تر به این پیشنهاد فکر کنم چون ایده‌های نویی برای فوتبال ما دارند. این یک واقعیت است نه تنها برای من بلکه برای سایر بازیکنان تاکتیک‌ها و ایده‌هایشان خیلی نو و جالب است. در این چند روز به شخصه از ایشان چیزهای جدیدی یاد گرفتم. امیدوارم با تفکرات ایشان و تلاش سایر بازیکنان راه‌آهن بار دیگر به لیگ‌برتر بازگردد. البته تمام این‌ها منوط به فراهم آوردن خواسته‌های تیم راه‌آهن است.

وقتی از او سوال می‌پرسیم که چرا با وجود سابقه حضور در استقلال بازیکنان باتجربه‌ای مثل او و میداوودی در لیگ یک توپ می‌زنند پاسخ می‌دهد: شرایط فوتبال در ایران به نحوی پیش رفته است که بیشتر کسانی که در لیگ‌برتر حضور دارند براساس رابطه در تیم‌هایشان بازی می‌کنند و هیچ بازیکنی براساس توانمندی‌اش انتخاب نشده است.

او درباره شرایط تیم سابقش استقلال هم خاطرنشان کرد: ترجیح می‌دهم در حال حاضر درباره استقلال صحبت نکنم چراکه چون ما در این تیم حضور نداریم احساس می‌کنند که ما می‌خواهیم انتقاد کنیم اگرچه به عقیده من الان زمان انتقاد کردن هم نیست. امیدوارم شرایط به گونه ای باشد که از بازی تیم محبوبشان لذت ببرند./ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rl5a6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ایرانجوان به مصاف قهرمان فارس می رود