تاریخ انتشار: 1395/05/13 18:38
کد خبر: 270147

معینی: استقلال مشکلات زیادی دارد که باید برطرف شود

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: استقلال مشکلات زیادی دارد که قبلاً پیرامون آن صحبت کرده‌ام،‌ اما امیدوارم با آمدن حسنی‌خو اتفاقات گذشته دیگر تکرار نشود.
معینی: استقلال مشکلات زیادی دارد که باید برطرف شود

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،مسعود معینی عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در خصوص انتخاب رضا حسنی‌خو به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: به نظرم با این انتخاب روزهای خوبی در انتظار باشگاه استقلال خواهد بود.


وی افزود: حسنی‌خو مدیر خوب و لایقی است که در ورزش زحمات زیادی کشید، حالا هم به باشگاه استقلال آمده و قرار است به این مجموعه کمک کند. من با شرایطی که امروز اتفاق افتاد، به استقلال خیلی خوش‌بین هستم.

معینی در ادامه صحبت‌هایش گفت: فقط امیدوار هستم اشتباهات گذشته دیگر تکرار نشود، استقلال مشکلات زیادی دارد که قبلاً بارها در موردش توضیح داده بودم و حالا با آمدن حسنی‌خو این انتظار می‌رود که آن مشکلات دیگر بر سر راه استقلال نباشد.

وی در پایان گفت: از همین امروز باید هیأت مدیره به مدیرعامل جدید باشگاه کمک کند تا بتواند مشکلات پیش رو را از سر راه بردارد، به خصوص در بحث تیم‌های پایه و آکادمی باید دقیق‌تر وارد شویم، زیرا مشکلات زیادی در آنجا وجود دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z6eqb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش منصوریان به جذب پادووانی